Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت اله بیرانوندی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: پس از ارسال گزارشی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان مبنی بر عرضه خارج از شبکه ۵۰۰ کیسه آرد، این گزارش به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد.

او افزود: رئیس اداره تعزیرات حکومتی بهبهان پس از استعلام لازم و گرفتن دفاع متهم و بلاوجه بودن، متخلف را به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوندی با بیان اینکه این رای پس از سیر مراحل قانونی برای اجرا به دایره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان ارسال و مبلغ جریمه وصول شد، اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار خوزستان عرضه آرد، خارج از شبکه تخلف است و با متخلف برخورد قانونی می‌شود.

طبق اعلام سازمان صمت خوزستان برخی نانوا‌ها در استان با دریافت سهمیه آرد دولتی، به جای پخت نان اقدام به فروش آرد به نرخ آزاد می‌کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی توزیع آرد تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلخ شدن کام قاچاقچی بادام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز  گفت: پرونده کشف بادام از یک اتوبوس به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.
 ولی اله درستی مطلق افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم پرونده را به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.
درستی مطلق گفت: ماموران پلیس آگاهی حین بازرسی خودرو‌های عبوری، این تخلف را از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • با حکم تعزیرات حکومتی نانوای متخلف نقره داغ شد
  • ۱۰ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان عفو شدند
  • کشف دو تن آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع در یزد
  • عفو رهبری برای محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان
  • موافقت رهبر انقلاب با آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان
  • آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان با عفو رهبری