Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ امروز مورخ ۲ تیر ماه ۱۴۰۰ از عرضه های مذکور حدود ۶۹ میلیون دلار معامله شده است. براساس معاملات انجام شده، میانگین موزون نرخ دلاری معاملات ۲۱۲,۹۲۹ ریال بوده است.این امر حاکی از این است که نرخ ارز موثر در واردات کشور نرخ مذکور بوده است.

 

پربیننده ترین اعطای وام به دارندگان سهام عدالت و یارانه‌ بگیران زمان واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان اعلام شد فروش ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق بدهی در مرحله پنجم / اوراق بدهی در بورس فروخته نشد میزان اضافه برداشت بانک‌ ها به خوبی کنترل شده است / تلاش‌ همتی نقش به سزایی در ثبات پولی و بانکی داشت ایجاد ثبات در بازار پول و ارز از دستاوردهای مهم بانک مرکزی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سامانه نیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۸ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۳۵۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان و حواله آن با افزایش ۳۴۸ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۳۹ تومان افزایش قیمت به ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۳۹ تومان افزایش داشته است.

کد خبر 6088007 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • محرک جدید بورس
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • رشد آرام دلار نیما | امسال دلار نیما چه عددی را به خود خواهد دید؟
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟