Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون فعالی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۷۵ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه ساخت موزه منطقه‌ای جیرفت از محل منابع ملی اختصاص پیدا کرده است که از این میزان اعتبار  ۱۵ میلیارد ریال برای تامین بخشی از مصالح در نظر گرفته شده که در حال حاضر در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارد.
وی بیان کرد: ۶۰ میلیارد ریال از اعتبار مذکور مصوبه سال ۱۴۰۰ است و به محض تخصیص و واریز مابقی این اعتبار به حساب اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، اقدامات لازم برای انتخاب پیمانکار و ادامه روند پروژه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان  اظهار داشت: در حال حاضر نقشه‌های موزه منطقه‌ای جیرفت با اعتباری معادل ۲ میلیارد ریال بازنگری و برای تسریع در روند ساخت این موزه فازبندی شده است.
وی تاکید کرد: موزه منطقه ای جیرفت که براساس آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی شده برای اتمام و بهره برداری نیازمند تخصیص مبلغی در حدود ۲۵۰۰ میلیارد ریال است.

برچسب‌ها کرمان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کرمان جیرفت موزه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کرمان جیرفت کرمان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کرمان جیرفت موزه میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان

به گزارش قدس آنلاین، احمد بلند نظر  از آغاز فعالیت سامانه بارشی در منطقه خبرداد که جیرفت هم تحت تاثیر آن قرار گرفته و افزود: بر اساس بررسی صورت گرفته بارش‌ها از اولین ساعات بامداد امروز ۲۸ فروردین ماه آغاز شده و تا کنون گزارش خسارت‌زایی از طریق ستاد مدیریت بحران، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا و مردم جهت دریافت کمک اضطراری دریافت نکرده‌ایم.

وی از آمادگی کامل همه دستگاه‌های اجرایی جنوب کرمان و استان خبرداد و با بیان اینکه پیرو سفر شامگاه ۲۷ فروردین ماه استاندار به مناطق سیل اخیر جنوب با اهتمام ویژه‌تری در حال آماده باش هستند، افزود: راهداران در جای جای منطقه و شهرستان جیرفت با همه تجهیزات حضور دارند و انتظار می‌رود با همکاری مردم و کاربران جاده ای این سامانه بدون خسارت پایان یابد.

فرماندار جیرفت شناسایی نقاط سیل خیز را یادآور شد که پیش از این مورد بررسی قرار گرفته‌ و مستحکم سازی شده‌اند و اظهار کرد: بعضا مشاهده کردیم در گذشته شدت بارش‌ها این قدر غیرمترقبه بوده که آب‌های سطحی باعث سیلاب و خسارت به زیرساخت‌ها شده‌اند که باز هم شهرداری‌ها با همه امکانات‌ آماده هستند.

بلندنظر از رصد لحظه ای وضعیت بارندگی‌ها در جنوب کرمان و شهرستان‌هایی که بیشترین بارش‌ها را طی امروز و فردا خواهند داشت توسط استاندار کرمان و ستادهای مدیریت بحران خبرداد و افزود: البته در مناطق کوهستانی و شهرستان‌های قلعه گنج و منوجان بارش‌ها از شدت بیشتری همراه با رعد و برق هستند که باز هم تاکنون ساعات بدون خسارتی را پشت سر گذاشته‌ایم.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت از مردم، عشایر و روستاییان خواست به شایعات توجه نکند و هر گونه مشکل را از طریق دهیاری و شوراها گزارش بدهند و گفت: همه امکانات خدماتی و امدادای استان پای کار هستند لذا همراهی مردم و توجه به هشدارها کار خدمات دهی را تسریع خواهد کرد.

وی از تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران توسط ادارات و سازمان هایی از جمله راهداری، امور عشایری و سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان خبرداد که علاوه بر مدیریت بحران شهرستان‌ها و استان، هماهنگی‌های بین بخشی را برای اطلاع از آخرین وضعیت جامعه هدف خود انجام داده‌اند و از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان و اعلام شرایط جوی در منطقه، بارش باران در محور جیرفت _ فاریاب و محورهای مواصلاتی به شهرستان منوجان با شدت بیشتری آغاز شده و از رانندگان و کسانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند خواسته شده با احتیاط عمل کنند و در بخشی از این اطلاعیه آمده است که رانندگان و مسافران جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • موزه‌های قلعه چالشتر پررونق‌ترین موزه در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا
  • میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب کرد
  • جذب ۳۸۷ میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی