Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع قتل فردی با اسلحه جنگی در اردیبهشت‌ماه سال ۷۷ در شهر برازجان و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: باتوجه‌به متواری شدن متهم و مجهول‌المکان بودن این فرد، به‌رغم گذشت ۲۳ سال از این حادثه سرانجام با تلاش شبانه‌روزی در نهایت محل اختفاء قاتل در نخلستان‌های اطراف روستای نظرآقا، در آن شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری با ۲ فشنگ جنگی از او کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و علل و انگیزه اقدام خود را اختلافات قبلی با مقتول بیان کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاتل استان بوشهر دستگیری قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم