Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «فرانک ریستر» وزیر فرهنگ فرانسه، در اظهاراتی با بیان آنکه زمان کمی برای احیای توافق هسته‌ای ایران باقی است از تصمیمات دشوار در هفته‌های آتی خبر داد.

ریستر در اظهارات خود در پارلمان فرانسه گفت: «مذاکرات درباره احیای برجام باید هرچه سریعتر پایان یابد، وقت زیادی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه افزود: «اگر رایزنی‌ها پیشرفت محسوسی نداشته باشد، تصمیمات بسیار دشواری در روزها یا هفته‌های آینده باید اتخاذ شود.»

در حال تکمیل... 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توافق هسته ای توافق برجام مذاکرات هسته ای احیای برجام کمیسیون مشترک برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه مدعی «دفاع» از پایگاه‌های خود در زمان حمله ایران شد

فرانسه پس از آنکه به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به این رژیم در دفاع از خود در مقابل حمله هوایی تنبیهی ایران در شب گذشته کمک کرد مدعی شد که در زمان این حمله به «دفاع شخصی» از پایگاه‌های خود در غرب آسیا پرداخته است.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری فرانسه در پی اعلامیه رژیم صهیونیستی مبنی بر کمک پاریس به این رژیم در «دفع» حمله شب گذشته ایران به خود، به نقل از یک منبع نظامی فرانسوی ادعا کرد فرانسه در زمان اجرای این حمله «دفاع شخصی» برای پایگاه‌های خود در خاور میانه را با بهره گیری از «ابزارهای ضد هوایی» تضمین کرده است.

این منبع نظامی فرانسوی به خبرگزاری فرانسه (ای.اف.پی) مدعی شد: «ما با ابزارهای دفاعی بر پایگاه‌هایی که در آنها مستقر هستیم نظارت و از آنها محافظت کردیم.»

«دنیل هاگاری»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گفت فرانسه یکی از کشورهایی بوده که به این رژیم برای مقابله با حمله هوایی بی سابقه ایران به خود در شب گذشته که به تلافی حمله تروریستی رژیم به کنسولگری ایران در سوریه صورت گرفت کمک کرده است.

هاگاری به خبرنگاران گفت ارتش رژیم صهیونیستی از کمکهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشورهای دیگری برای مقابله با حمله پهپادی و موشکی ایران به خود بهره برده است.

وزارت امور خارجه فرانسه در پاسخ به درخواست خبرگزاری فرانسه به منظور اظهار نظر درباره این موضوع صرفا گفت «در موضع اظهارنظر قرار ندارد.»

نیروهای نظامی فرانسه در چند پایگاه در غرب آسیا شامل اردن، امارات متحده عربی و عراق حضور دارد و به طور مرتب نیروهای هوایی و دریایی خود را در حوزه شرق دریای مدیترانه و دریای سرخ مستقر می‌کند.

قوای فرانسوی تا کنون چند بار پهپادهای ارسالی از سوی انصارالله یمن را نیز سرنگون کرده است.

هاگاری اظهار کرد: «ما در ۶ ماه گذشته همکاری نزدیکی را با متحدان آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و متحدان دیگرمان در منطقه برای پیش‌بینی سناریوهای متعدد برای حمله داشته ایم.»

روابط عمومی کل سپاه بامداد امروز (یکشنبه) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

این حملات علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

در همین راستا، رسانه‌های عبری‌زبان فاش کردند که تلاش رژیم صهیونیستی برای رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران ۱.۳ میلیارد دلار هزینه روی دست صهیونیست‌ها گذاشته است.

به دنبال آغاز حملات ایران، تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از مسؤولان صهیونیست اعلام کرد ایران با شلیک ده‌ها پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی حمله خود را آغاز کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهدی: ۳۱ خرداد ماه لیگ برتر به اتمام می‌رسد
  • خشم مردم فرانسه از وضع قوانین تردد در زمان برگزاری المپیک
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • ◄ راه‌ آهن سریع‌ السیر فرانسه و فرآیند ارزیابی پروژه‌ ها، ارزش جان و زمان
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه یکی از نتایج امتناع غرب از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج امتناع غرب برای جلوگیری از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج تصمیم آمریکا و اروپا برای جلوگیری از احیای برجام است
  • فرانسه مدعی «دفاع» از پایگاه‌های خود در زمان حمله ایران شد
  • بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه کار ما بود
  • بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد