Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ۳۱ نفر در واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده دچار سانحه شدند.

امیر جعفر زاده در گفت و گو با ایسنا افزود: مکان حادثه مذکور در محور پیرانشهر به نقده رخ داده و بلافاصله امدادرسانی با حضور اکیپ های امدادی هلال‌احمر و اورژانس و سایر سازمانهای مربوطه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این حادثه ۳۱ نفر حادثه دیده،۲۹ نفر مصدوم و دو نفر فوت شدند،گفت: بالگرد امداد و نجات جمعیت هلال احمر جهت انتقال مصدومین به مراکز درمانی در محل حاضر است.

جعفر زاده تصریح کرد: عملیات امداد رسانی همچنان ادامه دارد و درصورت پایان عملیات گزارش تکمیلی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واژگونی اتوبوس خبرنگاران آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوی لرزید

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری سطح زمین حوالی خوی(روستای ولدیان) را لرزاند.

به گزارش مشرق، حمیدمحبوبی افزود: شنبه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در حوالی خوی و عمق ۸ کیلومتری سطح زمین، ساعت ۲۱:۳۲:۵۳ به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: در پی این حادثه شعب هلال احمر شهرستان‌های خوی، سلماس، ارومیه، چایپاره، چالدران و تمامی پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر استان به حالت آماده‌باش در آمدند.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی افزود: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست، به محض دریافت گزارش‌های اولیه ارزیابان، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • آماده باش هلال احمر در آذربایجان غربی
  • خوی لرزید