Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور گفت: علی‌رغم محدودیت‌های یک هزار مگاواتی اعمال‌شده در روز گذشته، رکورد مصرف برق در اولین روز تابستان ۱۴۰۰ در خوزستان شکست.

کیومرث زمانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته (اول تیرماه) به دلیل افزایش دما تا بیش از ۵۱ درجه در اغلب شهرهای خوزستان، مصرف برق به شدت افزایش پیدا کرد و نیاز مصرف به هشت هزار و ۸۸۸ مگاوات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا برای مدیریت مصرف برق، یک هزار مگاوات محدودیت به بخش صنایع، ادارات، پمپ‌های آب کشاورزی و مصارف غیر ضرور داده شد و عدد هفت هزار و ۸۸۸ مگاوات در مصرف برق به ثبت رسید که بیشترین رکورد مصرف در سال جاری است.

سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور با بیان اینکه علی‌رغم محدودیت‌های یک هزار مگاواتی اعمال‌شده در روز گذشته، رکورد مصرف برق در اولین روز تابستان ۱۴۰۰ در خوزستان شکست، تصریح کرد: به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در این روز، نیروگاه‌های برق‌آبی استان خوزستان با تمام ظرفیت در مدار قرار گرفتند و به تولید برق در ساعت‌های پیک و غیر پیک پرداختند.

زمانی افزود: در صورت ادامه این روند و از دست دادن ذخایر ناچیز باقیمانده منابع برق‌آبی، امکان ناپایداری شبکه از نیمه دوم تیرماه دور از انتظار نیست.

وی تاکید کرد: از مشترکین بخش خانگی که ۸۲ درصد توان شبکه خوزستان را مصرف می‌کنند درخواست می‌شود با رعایت شعار "کولر اضافه خاموش"، به پایداری شبکه برق و جلوگیری از بروز خاموشی‌های گسترده یاری رسانند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان برق مصرف برق رکورد مصرف مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 تیم با طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21؛ بایرلورکوزن رکورددار شد! / عکس

شیرهای بای‌آرنا به رکورد استثنایی یوونتوس رسیدند.

طرفداری | بایرلورکوزن به رکورد خارق‌العاده یوونتوس رسید.

وب‌سایت ترانسفرمارکت در جدیدترین گزارش خود از 10 تیم اروپایی با بیش‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21 رونمایی کرد. بر این اساس، بایرلورکوزن با پیروزی 5-0 مقابل وردربرمن و قهرمانی در بوندسلیگا به آمار 43 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها رسید و با رکورد خارق‌العاده یوونتوس برابری کرد. یووه در فصل 12-2011 توانسته بود بدون شکست در سری آ به قهرمانی برسد و این رکورد کم‌نظیر را نیز تحت هدایت آنتونیو کونته به جای گذاشت.

رسمی؛ بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد بایرلورکوزن ۵-۰ وردربرمن؛ بوندسلیگا رنگ عوض کرد: شیرهای راین بر بام فوتبال آلمان بای آرنا شادمان از اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا؛ ممنونیم کینگ ژابی / عکس

تیم شایسته ژابی آلونسو در صورت ثبت یک بازی بدون شکست دیگر رکورد شگفت‌انگیز یوونتوس را می‌شکند و با 44 مسابقه بدون باخت به تنهایی پرچم‌دار این رکورد خواهد شد! لورکوزن در دیدار بعدی به مصاف وست‌هم در بازی برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا می‌رود. 

10 تیم اروپایی با بیش‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21 بایرلورکوزن به همراه یوونتوس رکوردار شد 13 قهرمان متفاوت تاریخ بوندسلیگا بایرن مونیخ، صدرنشین مطلق

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست
  • اولین طلای فرنگی ایران با رکورد ویژه ناصر
  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)
  • عبور موفق از پیک بار تابستان مهمترین رویکرد توزیع برق مرکزی
  • 10 تیم با طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21؛ بایرلورکوزن رکورددار شد! / عکس
  • ۱۰ هزار مگاوات از مصرف برق در تابستان گذشته با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • مدیریت ۱۰ هزار مگاوات از بار شبکه برق با کنتورهای هوشمند
  • بازگشت گلر منچستریونایتد به سن‌سیرو
  • خواننده‌ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۴۱ بازی متوالی خانگی رسید