Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوریا جلالی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: سیزدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو، از یکم تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز شده است و تا ۱۱ همین ماه ادامه دارد.

او افزود: محمد صادق سلطانی نژاد کشتی گیر شایسته بافتی به نمایندگی از استان کرمان در این اردو حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی تصریح کرد: اردونشینان خود را برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو آماده می‌کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان اردوی تیم ملی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمله بروکس پس از شکست دادن تیلور: دوستت دارم!

کشتی‌گیر جوان آمریکایی که با شکست دیوید تیلورِ سرشناس جواز حضور در المپیک پاریس را گرفت، نحوه غلبه بر قهرمان المپیک و جهان را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، اتفاق غافلگیرکننده‌ای در وزن 86 کیلوگرم رخ داد و  دیوید تیلور قهرمان المپیک و جهان مغلوب آرون بروکس شد. تیلور 33 ساله که صبح روز گذشته (شنبه - به وقت محلی آمریکا) در کشتی اول با نتیجه 4 بر یک مغلوب بروکس 23 ساله شده بود، شب گذشته (شنبه - به وقت محلی/ صبح امروز به وقت تهران) در کشتی دوم هم متحمل شکست 3 بر یک شد و شانس حضور در المپیک 2024 را از دست داد.

دیوید تیلور پیش از این در المپیک 2020 با شکست حسن یزدانی، مدال طلا را از آن خود کرده بود. یزدانی البته در فینال مسابقات جهانی کشتی 2021 در اسلوو نروژ موفق شد از تیلور انتقام بگیرد و با غلبه بر این کشتی‌گیر آمریکایی به عنوان قهرمانی دست یافت.

پایان عصر تیلور با ازدست‌دادن المپیک؛دِیک و اسنایدر در پاریس

بروکس که با شکست تیلور برای اولین بار حضور در بازی‌های المپیک را تجربه خواهد کرد، درباره اینکه پس از پایان این رقابت حساس به حریف باتجربه خود چه گفت، اظهار داشت: به تیلور گفتم که دوستت دارم. او یکی از اولین افرادی است که این رشته ورزشی را (در آمریکا) آنطور که هست ساخت. این یک موهبت است که نزدیک تیلور بودم و فرصت تماشای کارهای او را داشته‌ام. تیلور قطعاً در کشتی تاریخ‌ساز شد.

بروکس که در ماه ژوئن گذشته در فینال مسابقات «X» در دو مسابقه با نتایج 6 بر صفر و 5 بر 4 مغلوب تیلور شده بود، عنوان کرد: به یاد دارم بعد از اینکه در فینال مسابقات «X» با هم کشتی گرفتیم، قبل از مسابقه به این فکر می‌کردم که نیازی نیست برای شکست دادنش او را قلاب کنم اما بعد گفتم این بار باید دیوید را قلاب کنم چون او قبلاً اینگونه باخته بود.

این کشتی‌گیر آمریکایی گفت: خدا به من مهارت‌های زیادی عطا کرده، بنابراین فقط آن مهارت‌ها را در تشک با هم ترکیب کردم. می‌دانستم که تیلور قرار است در کشتی دوم خیلی سخت‌تر به میدان بیاید. هر دوی ما مزایا و معایبی داشتیم. فقط در هر کجا که هستید، باید از آنچه دارید استفاده کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • چرا دیوید تیلور باخت، اما نه به حسن یزدانی؟
  • در روز بازگشت حسن یزدانی چرا تیلور باخت؟
  • چرا دیوید تیلور باخت؟
  • جمله بروکس پس از شکست دادن تیلور: دوستت دارم!