Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اشتری عصر چهارشنبه در سفر به یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: انتخابات با کمترین مشکل امنیتی با وجود همزمانی چند انتخابات و پیچیدگی و نوآوری در ساختار و فرایند رأی گیری، برگزار شد.

وی بیان داشت: این در حالی بود که دست‌های پنهانی از خارج تا داخل کشور، برای برهم زدن نظم و امنیت این انتخابات نقشه ریخته بودند که با هوشیاری و مراقبت ویژه پلیس و دیگر نهادهای امنیتی انتخابات در صحت و سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتری اظهار داشت: همچنین در دو منطقه کشور، پس از اعلام نتایج انتخابات اعتراضاتی به نتیجه انتخابات وجود داشت که با تدابیر پلیس و سعه صدر مردم و مسئولین فیصله یافت.

کد خبر 5243038

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی یاسوج سردار حسین اشتری انتخابات 1400 ویروس کرونا شورای شهر مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه عکس استانها نتایج شمارش آرا گرگان بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا دهه کرامت انتخابات شمارش آراء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان، گفت: وحدت نظر و وحدت رویه در تدوین سازوکار‌های مشارکت مردم در مصادیقی مانند تعیین اولویت‌های تخصیص منابع ارزی و ریالی، برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح کشت فصلی محصولات زراعی و باغی، تقویت و ارتقای امنیت اقتصادی به خصوص امنیت سرمایه‌گذاری و در نهایت مبارزه دقیق و علمی با فساد ضروری است.

سیدمهدی فلاح میری در اولین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با موضوع بررسی برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل صنعت، معدن تجارت استان، بخش خصوصی و سایر نهاد‌های مرتبط نظیر اتاق بازرگانی، سازمان جهاد کشاورزی، بانک‌ها، تأمین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: اهتمام ویژه در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، ضمن رعایت الزامات اجرایی آن از قبیل شناخت نحوه مشارکت مردم و ظرفیت‌های آن، بسترسازی‌های موردنیاز و رفع نیازمندی‌های قانونی و ساختاری مشارکت و ایضاً شناسایی موانع مشارکت‌های مردمی و نیز همفکری تمامی دستگاه‌های متولی الزامی است.

 وی در ادامه پس از بیان اظهارات اعضای حاضر در جلسه تصریح کرد: رسیدن به وحدت نظر و وحدت رویه در تدوین سازوکار‌های مشارکت در مصادیقی مانند تعیین اولویت‌های تخصیص منابع ارزی و ریالی، مدیریت صحیح صادرات و واردات بدون ایجاد اخلال در روند تولید محصولات داخلی، مبارزه مؤثر با قاچاق کالا، برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح کشت فصلی محصولات زراعی و باغی، تقویت و ارتقای امنیت اقتصادی به خصوص امنیت سرمایه‌گذاری و در نهایت مبارزه واقعی، دقیق و علمی با فساد لازم و ضروری است.

دیگر خبرها

  • وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز
  • کاهش کلاهبرداری و ارتقای امنیت با اجرای طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • ارتقای امنیت بواسطه طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است