Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

استقلال و پرسپولیس در حالی باید در دربی جام حذفی به مصاف هم بروند که آبی ها این روزها شرایط مناسبی ندارند و اختلافات زیادی درون این باشگاه دیده می شود. موضوعی که باعث شده تا بازنگشتن دیاباته به ایران کاملا به حاشیه برود. مهاجمی که تنها یک هفته دیگر با استقلال قرارداد دارد و در صحبت های اخیر خصوصی اش با برخی از بازیکنان استقلال اعلام کرده این باشگاه به طور کامل او را فراموش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حساب دیایاته احتمالا به ایران باز نخواهد گشت تا از همین حالا اولین غایب بزرگ استقلال در دربی حذفی باشد. اما دیگر بازیکنی که احتمالا به زودی به سرنوشت دیاباته دچار خواهد شد هروویه میلیچ است. بازیکنی که مددی اعلام کرده به هیچ عنوان زیر بار تمدید قرارداد او با این شرایط نخواهد رفت. میلیچ که مشخص نیست مصدومیت او به چه شکلی اتفاق افتاده در بازی برابر گل گهر هم حضور نخواهد داشت تا شرایط او پیچیده تر شود. بازیکنی که به نظر می رسد او هم با این شرایط در دربی به میدان نرود.مدافعی که احتمالا قید ادامه حضور در استقلال را خواهد زد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس خبر ویژه دربی شهرآورد فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر که اهمیت بسیار بالایی برای تیم‌های انتهای جدول دارد، گل‌گهر سیرجان میزبان استقلال خوزستان است.

گل گهری‌ها که هفته‌های گذشته با چالش غیبت بازیکنان کلیدی‌شان به دلیل مصدومیت رو به رو بودند حالا در این هفته با محرومیت روبرتو تورس، هافبک اسپانیایی‌شان کار سخت‌تری خواهند داشت.

این غیبت درحالی است که نوید عاشوری کل فصل را از دست داده است. احمد زنده‌روح، مسیح زاهدی و مهران گلزاری نیز همچنان مصدوم هستند و علیزاده نیز به تازگی از مصدومیت برگشته است.

به این ترتیب وسط زمین گل گهر در دیدار برابر استقلال خوزستان از ستاره‌های این تیم خالی شده و باید دید آبی‌پوشان اهوازی می‌توانند از این فرصت برای ضربه زدن به میزبان استفاده کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان