Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه های کشور که امروز دوم تیرماه برای تهیه گزارش احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر کرده بودند، در نزدیکی نقده واژگون شد.

به گزارش مشرق،  مهران نظری در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران اظهار کرد: اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه های کشور که امروز دوم تیرماه برای تهیه گزارش احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر کرده بودند، در نزدیکی نقده واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه تعدادی از خبرنگاران مجروح شدند در حال اعزام به محل هستیم تا وضعیت بیماران بررسی شود که اطلاعات تکمیلی اعلام می شود.

باقر بهرامی رییس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص این حادثه گفت: در این حادثه ۲۱ نفر مصدوم شد و ۲ نفر جان خود را از دست دادند در حال اعزام به محل حادثه هستیم تا وضعیت بیماران به طور کامل بررسی شود.

وی ادامه داد: مصدوم به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

مهشاد کریمی و ریحانه یاسمنی دو فوتی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست بوده‌اند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان غربی دریاچه ارومیه اخبار حوادث اتوبوس حامل خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی   آذربایجان غربی  با تقدیر از زحمات کارشناسان بهداشت محیط از مردم خواست مواد غذایی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و اماکن معتبر خریداری و از خرید از مراکز نامعتبر و دستفروشان پرهیز کنند.

 دکتر ریخته گر همچنین افزود: شهروندان  می توانند هرگونه موارد عدم رعایت موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را  با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات  ۱۹۰ وزارت بهداشت درمیان گذارند، تا در اسرع وقت توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات قانونی لازم در آن خصوص انجام پذیرد.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی