Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تمام پاداش باقیمانده بازنشستگان دولت را قبل از اتمام پایان کار دولت دوازدهم پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش برنا، محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه دوم تیرماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در آخرین هفته های فعالیت دولت دوازدهم قرار داریم، سفرهای استانی به منظور آخرین بازبینی نسبت به قول و قرارهای باقیمانده در سفرها انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در سفر قبلی من به گلستان برای بالغ بر ۳۹ طرح و پروژه در نظر گرفته شد، ۸۹۳ میلیارد تومان تعهد شد اما امروز شاهد پرداخت ۱۳۴۰ میلیارد تومان برای این پروژه ها هستیم.

 

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در دو سفر رییس جمهور به استان گلستان مجموعا برای ۲۱۳ پروژه، ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد اما ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت صورت گرفت. به منظور مطالعات برای شیرین سازی آب دریای خزر برای مردم این استان، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

 

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای احیای خلیج گرگان حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که حتماً ظرف ۴۰ روز آینده، بخشی از این ارقام پرداخت می‌شود. امیدواریم این اقدامات تاثیر بسزایی بر احیای خلیج گرگان که تأثیر زیست محیطی قابل توجهی بر مناطقی از گلستان و مازندران دارد، داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم طرح ها و پروژه هایی که در کشور قابل افتتاح است را تا پایان کار این دولت به بهره‌برداری برسانیم.

 

وی افزود: تاکنون ۸۵ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده و مابقی نیز در همین دولت پرداخت خواهد شد. همه مطالبات قطعی شده پیمانکاران را نیز تا پایان کار دولت تسویه حساب خواهیم کرد.

 

رییس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا شرایط مناسبی را برای دولت بعدی فراهم کنیم. لایحه دائمی کردن متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین ظرف چند روز آینده به مجلس ارائه خواهد شد.

 

نوبخت خاطر نشان کرد: همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم با دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال اجرا و انجام است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان دولت سازمان برنامه و بودجه رییس جمهور دریای خزر برنامه و بودجه زیست محیطی بودجه حقوق مجلس علوم پزشکی رییس سازمان برنامه و بودجه رییس سازمان برنامه و بودجه میلیارد تومان پایان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، تامین هزینه و خدمات درمانی بیماران سرطانی و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی و راه اندازی مجدد درمانگاه هلال احمر خبرهای مطرح شده در نخستین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مهاباد در قالب کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و زنان و خانواده بود.

فرماندار ویژه مهاباد با اعلام این خبر در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان از راه‌اندازی مجدد درمانگاه هلال احمر در هفته‌های آتی هم خبر داد.

حسن عباسی افزود: در حال حاضر حدود 80 درصد از هزینه های خدمات و درمان بیماران سرطانی که مراحل شیمی درمانی را طی می کنند پرداخت می شود.

او اضافه کرد: هر چند این امر برای نیازمندان به صورت کامل پرداخت می شود اما دولت در حال برنامه ریزی است تا  این هزینه ها را به صورت کامل برای همه بیماران سرطانی پرداخت و نیازهای دارویی آنها را تامین کند.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی که یکی از نیازهای منطقه بود در حال اتمام و بهره برداری است.درمانگاه هلال احمر که مدت ها راکد بود قرار است به زودی راه اندازی و دوباره فعال شود.

درادامه این نشست از ویژه برنامه های هفته سلامت با الگوگیری از شعار سال گفته شد.

 علیزاده آذر رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: گلباران مزار شهدای مدافع سلامت، زنگ سلامت، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی به مدت سه روز، ویزیت رایگان در قالب بسیج جامعه پزشکی در مناطق کمتر برخوردار، برپایی ایستگاه سلامت در حاشیه برپایی نماز جمعه، آموزش مردم با محور حفظ و ارتقای سلامت در پایگاه های سلامت توسط مراقبین سلامت از ویژه برنامه های هفته سلامت در شهرستان مهاباد است.

تشدید نظارت ها بر نحوه عملکرد رستوران ها و غذاخوری ها، ارایه برنامه های ادارات در مسیر حفظ و ارتقای سلامت عمومی، فراهم کردن بستر فرهنگ سلامت اجتماعی  با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی و تجلیل از فعالان حوزه سلامت از دیگر برنامه‌ها و محورهای مهم این جلسه بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان