Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این رابطه به خبرورزشی گفت: شاید در داخل استقلال اختلاف نظر یا سلیقه‌های متفاوت وجود داشته باشد ولی این مسائل داخلی بوده و وقتی پای منافع باشگاه به میان می‌آید، همه باید کنار همدیگر قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: در مورد ماجرای شکایت پرسپولیس هم قطعاً واحد حقوقی استقلال آماده کمک به فرهاد مجیدی است و ایشان می‌تواند جدا از وکلای مورد اعتماد خود، روی کمک بخش حقوقی استقلال حساب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع آگاه تاکید کرد: البته به نظر ما مسئله اصلاً حاد نیست و معتقدیم سرمربی آبی‌پوشان دچار دردسر نمی‌شود و تبرئه خواهد شد.

وی تصریح کرد: احتمالاً با توجه به در پیش بودن دربی جام حذفی عده‌ای می‌خواهند فضای خاصی در جامعه ایجاد کنند ولی مطمئن باشید استقلال با تمام قوا در آن مسابقه شرکت خواهد کرد.

استقلال و پرسپولیس روز ۲۴ تیر ماه در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف همدیگر خواهند رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فرهاد مجیدی استقلال پرسپولیس خبر ویژه فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد

قوه قضاییه اعلام کرد که امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقام‌های دولتی همچنان وجود دارد.

به گزارش ایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که در پی انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه در فضای مجازی و ادعای ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی لازم به توضیح است که اظهار به معنای اطلاع مطلبی به فرد دیگر است. در سال‌های اخیر برخی افراد به‌منظور ارسال و رساندن درخواست‌های شخصی خود به مقامات دولتی به جای مراجعه به روابط عمومی‌ها و ثبت نامه اداری، اقدام به ارسال اظهارنامه کرده‌اند.

با الکترونیکی شدن فرایند ارسال اظهارنامه این موضوع نیز افزایش یافته است و بعضا افراد در قالب ارسال اظهارنامه به مسئولان دولتی، درخواست شخصی خود را مطرح می‌کنند. ارسال درخواست‌های شخصی به مقامات دولتی، فرایند حقوقی محسوب نمی‌شود و باید از طریق روابط عمومی دستگاه انجام شود. همچنین دستورالعمل ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی موضوع جدیدی نیست و این اقدام از سال ۹۲ در حال اجرا بوده است. کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سالانه 12 میلیون شکایت به دادگاه های کشور می رسد سخنگوی قوه قضاییه: رییس قوه قضاییه بنای شکایت شخصی نداشته و ندارد/ خبر فیلتر اینستاگرام صحت ندارد

دیگر خبرها

  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد
  • شکایت پرسپولیس از یک استقلالی