Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از اسپوتنیک، مرکل صدراعظم آلمان روز چهارشنبه در پاسخ به سوال نمایندگان مجلس در مورد زمان احتمالی لغو محدودیت‌ها گفت: انواع مختلف ویروس جهش یافته ممکن است ظاهر شود و تا زمانی که بقیه دنیا واکسینه نشوند باید انتظار این را داشته باشیم.

مرکل افزود که وضعیت اپیدمی در آلمان نوید یک تابستان خوب را می‌دهد، زیرا تعداد مبتلایان به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در هفت روز در سراسر کشور به عدد تک رقمی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صدراعظم آلمان تاکید کرد که وضعیت اپیدمی دلگرم کننده است و امکان بازگشایی را فراهم می‌کند، اما تأکید می‌کنم که باید با احتیاط پیش برویم حتی اگر موج سوم قاطعانه شکسته شود، همه گیری تمام نشده است، ما هنوز روی یخ نازک قرار داریم.

مرکل گفت که واکسیناسیون در سراسر کشور همچنان در از بین بردن ویروس مهم است که در مواردی به نوع ویروس دلتا کرونا منتقل می‌شود. وی گفت: همه احتمالاً تا ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) فرصتی برای دریافت واکسن دریافت می‌کنند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آلمان تا کنون سه ملیون و ۷۳۱ هزار و ۲۸۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۹۱ هزار و ۸۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

شمار بهبودیافتگان نیز بیش از سه ملیون و ۶۰۸ هزار و ۱۰۰ نفر گزارش شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اپیدمی کرونا شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا وارد کانال جدید شد/ قیمت جدید طلا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آخرین معاملات بازار جهانی نشان می‌دهد که قیمت طلا با افزایش ۰.۳ درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۲ هزار و ۳۸۶ دلار رسید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که اونس طلا طی یک هفته گذشته ۳۵ دلار و طی یک ماه گذشته ۲۳۱ دلار افزایش قیمت داشته است.

بر همین اساس، طلا در طول یک هفته گذشته ۱.۴ درصد و در طول یک ماه گذشته ۱۰.۷ درصد گران شده است.

براساس گزارش رویترز، قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا در روز سه شنبه افزایش یافته است. تمایل به خرید این فلز گرانبها به خاطر تشدید تنش‌های خاورمیانه و با وجود بالا رفتن ارزش دلار و سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا افزایش یافته است. افزایش بیش از حد انتظار خرده فروشی در آمریکا در ماه مارس احتمال به تاخیر افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را در سال جاری میلادی افزایش داده است.

گزارش افزایش بیشتر از حد انتظار خرده‌فروشی در آمریکا در ماه مارس ارزش دلار را ۰.۲ بالا برد و سود اوراق قرضه خزانه داری این کشور هم به بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته رسیده است.

بازار حالا انتظار دارد فدرال رزرو نرخ بهره را دو بار و هر کدام ۲۵ واحد پایین بیاورد در حالی که قبلا انتظار سه بار کاهش نرخ بهره می‌رفت.

برخی عقیده دارند آرام شدن تاثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی قیمت طلا را در کوتاه مدت تا ۲۲۰۰ دلار پایین خواهد آورد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895673

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم | سفر وزرای آلمان و انگلیس برای فشار به نتانیاهو
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی
  • طلا وارد کانال جدید شد/ قیمت جدید طلا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳