Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، ضایعه درگذشت خبرنگار این خبرگزاری و خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، نوروزپور در توئیتر نوشت: «‏ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا در این حادثه غم‌انگیز جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحشان شاد و قرین رحمت الهی باد. به خانواده‌ این عزیزان و خصوصا به دوست عزیزم بهراد مهرجوی نازنین بابت از دست دادن همسر نازنیش، ریحانه تسلیت می‌گویم.»

بر اساس این گزارش، عصر چهارشنبه (۲ تیر) در حادثه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، دست‌کم ۲۱ نفر مصدوم شدند و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این حادثه جان باختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده را تسلیت گفت.

آنگونه که عصرایران روایت کرده، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب محسن مهرعلیزاده درگذشت تاسف برانگیز بانوی مومن‌ پارسا و بزرگوار سرکار عذرا خانم لباف رحمه الله علیه همسر گرانقدر و باوفایتان را صمیمانه به جنابعالی و همه بستگان داغدار به ویژه عزیزان سید خانم و آقایان یاسر و علی تسلیت می‌گویم و از پیشگاه حضرت پروردگار و برای روان رنج کشیده ولی شکیبای آن فقید سعیده آمرزش و رحمت الهی و آرامش و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌کنم.

سید محمد خاتمی

۱۴۰۳/۱/۲۸

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896167

دیگر خبرها

  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی