Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@08:02:13 GMT

حکم جلب یک استقلالی دیگر صادر شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۷۲۲۴

حکم جلب یکی از اعضای جوان کادر استقلال صادر شده و طلبکار او اعلام کرده در صورتی که طلب خود را نگیرد، فردا به محل تمرین آبی ها می رود.

در حالی که این روزها استقلالی ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، یک اتفاق عجیب دیگر هم برای یکی از اعضای کادر این تیم رخ داده است.

چند روز پیش یک طلبکار با حکم جلب محمدحسین مرادمند، مدافع آبی ها را تهدید کرد که پولش را می خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این موضوع با وساطت چند استقلالی برطرف شد و مشخص شد گویا مرادمند پولی را که بابت رضایت نامه به او داده شده بود را برای خود برداشته و به ازای آن چند چک شخصی به پدیده ارائه کرده است.

حالا از اطراف باشگاه استقلال خبر می رسد گویا فردی که مدعی بوده از یکی از اعضای کادر استقلال پولی طلب دارد، امروز مقابل این باشگاه حضور پیدا کرده و تهدید کرده خواهان گرفتن پولش است.

البته این بار این موضوع ربطی به مشکلات مالی استقلال ندارد و چک شخصی این عضو جوان کادر استقلال پاس نشده و باعث شده فرد طلبکار حکم جلب او را بگیرد.

طلبکار این عضو جوان استقلال که از اواسط این فصل به جمع آبی ها اضافه شد اعلام کرده در صورتی که پولش را نگیرد، فردا به محل تمرین استقلال می آید و ماجرا بیش از قبل دردسر ساز خواهد شد.

منبع: طرفداری

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حکم جلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰

مربیان و بازیکنان استقلال امروز با پیراهن شماره ۲۰۰ که نام روزبه چشمی روی آن نقش بسته بود، همبازی خود را غافلگیر کردند و به 
اتفاق عکس دسته جمعی گرفتند.

 روزبه چشمی جمعه گذشته در اراک، دویستمین بازی خود را با پیراهن استقلال انجام داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور هافبک ناراضی استقلالی‌ها در قطر واقعیت ندارد/ چشمی در تهران است زمان بازگشت روزبه چشمی به استقلال مشخص شد

دیگر خبرها

  • عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • کادر فنی استقلال به نشر اکاذیب متهم شد
  • پاسخ استقلال به پرسپولیس: 6 گل آفساید زده اید، طلبکار هم هستید؟
  • بیانیه پرطعنه استقلال علیه پرسپولیس؛ ۶ گل آفساید زده‌اید طلبکار هم هستید؟
  •  واکنش استقلال به بیانیه پرسپولیس؛ شش گل آفساید زده‌اید و طلبکار هم هستید؟
  • بیانیه باشگاه استقلال علیه پرسپولیس: شش گل آفساید زده اید، طلبکار هم هستید؟
  • این فصل ۶ گل آفساید زده‌اید طلبکار هم هستید/ قهرمانی های کذایی!
  • این فصل 6 گل آفساید زده‌اید طلبکار هم هستید/ قهرمانی های کذایی!
  • باشگاه استقلال در جواب پرسپولیس؛ 6 گل آفسابد در این فصل زده‌اید و طلبکار هم هستید؟