Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@23:21:17 GMT

رکوردداران بیشترین پیروزی در تاریخ یورو

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۷۲۲۵

رکوردداران بیشترین پیروزی در تاریخ یورو

رقابت های جام ملت های اروپا (یورو 2020) در قاره سبز در حال پیگیری است و امشب مرحله گروهی این مسابقات با برگزاری 4 دیدار به پایان خواهد رسید.

بر این اساس در مهمترین بازی های امشب، تیم ملی فوتبال آلمان در مونیخ میزبان مجارستان است و فرانسه هم در پوشکاش آرنا به مصاف پرتغال و یاران رونالدو می رود.

به همین بهانه فهرستی از تیم های رکورددار بیشترین پیروزی در این پیکارها در تاریخ یورو منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صدر این فهرست تیم ملی فوتبال آلمان قرار دارد. ژرمن ها با 27 پیروزی در صدر تیم های قاره سبز قرار دارند. آلمان ها پرافتخارترین تیم حاضر در این مسابقات محسوب می شوند.

در رده دوم تیم ملی فوتبال فرانسه قرار دارد. خروس ها 21 پیروزی را مقابل رقیبان خود در این تورنمنت بدست آورده اند.

جایگاه سوم در اختیار اسپانیا، پرتغال و ایتالیا با 19 پیروزی است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که با پیروزی ۳ بر صفر میهمان سرخپوش همراه بود. دانیال اسماعیلی فر (۷)، عیسی آل‌کثیر (۶۶) و محمدحسین کنعانی‌زادگان (۷۱) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

اوسمار ویه را پس از این پیروزی در نشست خبری گفت: همه می دانند که بازی کردن در آبادان چقدر برای تیم ها سخت است. با این حال وقتی تیمی با سه گل پیروز می شود و گلی نمی خورد یعنی نتیجه عالی کسب کرده است. بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و واقعا از آنها رضایت دارم.

سرمربی سرخپوشان با ابراز خرسندی از صعود تیمش به صدر جدول گفت: ما باید دیدار برابر صنعت نفت را با پیروزی به پایان می رساندیم که کارمان را انجام دادیم اما باید بپذیریم که یک بازی بیشتر از رقیب انجام داده ایم و باید منتظر باشیم.

ویه را در خصوص مصدومیت عالیشاه نیز گفت: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

اوسمار در مورد دیدارهای سختی که پرسپولیس در ادامه لیگ و جام حذفی دارد گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

کد خبر 6082161

دیگر خبرها

  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • ممنون بایرلورکوزن، ممنون ژابی آلونسو / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت
  • ثبت بالاترین میزان تاریخ تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲