Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری دقایقی پیش با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) نقده از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران عیادت کرد.

وی در این دیدار دستورات لازم برای تسریع در روند مداوای مصدومان را صادر و بر بررسی ابعاد این حادثه تاکید کرد.

عصر امروز چهارشنبه اتوبوس حامل خبرنگاران که به منظور بازدید از طرح‌های احیای دریاچه ارومیه به آذربایجان غربی سفر کرده بودند دچار سانحه شد و در این حادثه ۲ نفر از خبرنگاران فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مامی مصدومان حادثه سقوط اتوبوس از بیمارستان نقده برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی ارومیه منتقل شدند.

کد خبر 5243075

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مهدی شهریاری استانداری آذربایجان غربی واژگونی اتوبوس انتخابات 1400 ویروس کرونا شورای شهر مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه عکس استانها نتایج شمارش آرا گرگان بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا دهه کرامت انتخابات شمارش آراء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 

محمد عشقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه در محور مهریز به انار یک دستگاه کامیون و اتوبوس با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۵ نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: این حادثه در ساعت ۴:۱۴ دقیقه بامداد امروز در محور انار به مهریز در ۱۵ کیلومتری پایگاه زین الدین رخ داد و بلافاصله پس از گزارش، نیروهای امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده ای زین الدین مهریز با یک دستگاه آمبولانس و خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی یادآور شد: اتوبوس از ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود.

عشقی ادامه داد: دو نفر مصدومان توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز و بقیه مصدومان توسط آمبولانس اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی بیان کرد: علت این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است و اسامی مجروحان نیز توسط پلیس اعلام خواهد شد.

کد خبر 6082345

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند