Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تمامی مصدومان حادثه سقوط اتوبوس از بیمارستان نقده برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی ارومیه منتقل شدند

دکتر جواد آقازاده در گفت و گو با ایسنا درباره حادثه سقوط اتوبوس حامل خبرنگاران در نزدیکی نقده گفت: این اتوبوس شامل ۲۰ خبرنگار، ۴ نفر از ستاد احیای دریاچه ارومیه و ۲ نفر راننده و کمک راننده بودند که در این حادثه ۲۶ نفر در اتوبوس مصدوم شدند که متاسفانه ۲ نفر از خبرنگاران فوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اعزام مصدومان به بیمارستان ارومیه بیان کرد: تعداد ۴ نفر از مصدومان آقایان محمدمهدی گوهری، ابراهیم نژاد رفیعی، مرتضی محمدصادقی و حسن ظهوری با بالگرد به بیمارستان امام خمینی ارومیه اعزام شدند.

به گفته دکتر آقازاده، حال عمومی سایر مصدومان خوب است اما برای اطمینان خاطر بیشتر و ادامه درمان به وسیله اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی ارومیه اعزام می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست بیمارستان امام خمینی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه

مثنوی با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت