Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:31:50 GMT

روستای گازرخان قزوین قرنطینه شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۷۴۶۲

روستای گازرخان قزوین قرنطینه شد

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روند کرونا د راستان در کنترل کامل است و بر اساس آخرین ارزیابی روند کرونا از حیث تعداد بیماران بستری و همچنین فوتی‌ها کاملاً کاهشی و تحت مدیریت است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در روستای گازرخان الموت شرقی افزود: این روستا در قرنطینه بوده و هرگونه رفت و آمد به روستا به هر شرایط ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه قرنطینه روستای گازرخان حداقل یک هفته ادامه خواهد داشت عنوان کرد: تمامی افراد بالای ۶۵ سال ساکن در روستا نیز واکسینه می‌شوند.

وی با بیان اینکه از تمامی افراد ساکن در روستا تست کرونا دریافت می‌شود، اضافه کرد: ورود و خروج رانندگان به روستا نیز فقط با انجام تست میسر است.

حبیبی عنوان کرد: از دلایل اصلی افزایش تعداد کرونا در روستای گازرخان کارگران فصلی هستند که برای برداشت محصولات کشاورزی و باغی به این روستا آمده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه روستای گازرخان و روستاهای اطراف دارای محصولات باغی فراوانی است که به سایر نقاط کشور ارسال می‌شود، تصریح کرد: قلعه توریستی و گردشگری حسن صباح در روستای گازرخان به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: نظارت مستمر و روزانه بر اصناف داخل روستا به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.

کد خبر 5243083

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا ویروس کرونا قرنطینه محدودیت های کرونایی منوچهر حبیبی استانداری قزوین حسن صباح انتخابات 1400 ویروس کرونا شورای شهر مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه عکس استانها نتایج شمارش آرا گرگان بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا دهه کرامت آمار کرونا شمارش آراء روستای گازرخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر، اظهار داشت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها باعث می‌شود که تعداد 22396 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم در روستاهای استان همدان، بهره‌مند می‌شوند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: یکی از اولویت‌های دولت مردمی با آغاز به کار دولت سیزدهم، رفع محرومیت از چهره روستاها با توجه به دغدغه‌های روستاییان بود که در این راستا رفع مشکل آب در دستور کار قرار گرفت و تلاش برای رساندن آب سالم و پایدار به مردم روستاها، یکی از اهداف شرکت آب و فاضلاب استان است.

وی تأکید کرد: علاوه بر تلاش برای تامین آب مورد نیاز روستا‌ها و شهرها، کیفیت آب نیز مورد توجه است تا آب سالم و بهداشتی در اختیار هم استانی‌ها قرار گیرد.

بختیاری‌فر با اشاره به پیشرفت فیزیکی 76 درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان، بیان کرد: قرارداد اول جهاد آبرسانی در همدان با هدف آبرسانی به 160 روستا در نظر گرفته شده که مدت این قرارداد ۳۰ ماه و اعتبار درنظر گرفته شده برای این پروژه‌ها ۵۰۹ میلیارد تومان است. این طرح، بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در قالب ۴۵ هزار و ۲۰۰ خانوار، پوشش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه 304 میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان تخصیص داده شده، در پایان خاطرنشان کرد: احداث مخزن زمینی به تعداد 19 باب و 15200 متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول 210 کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول 120 کیلومتر، حفر چاه به تعداد 37 حلقه و یک دهنه بهسازی چشمه و قنات و احداث دو باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده درراستای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان است.

دیگر خبرها

  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • روستای هجیج جزو روستا‌های کاندیدای ثبت جهانی
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402