Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران امروز مقابل آرژانتین شکست خورد تا لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ را با هشتمین شکست پیاپی خود به پایان ببرد.

میلاد عبادی‌پور پس از پایان این بازی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی مقابل آرژانتین همیشه جذاب است. امروز چند اشتباه کوچک باعث شد شکست بخوریم. متاسفانه تورنمنت را با شکست به پایان بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لیگ ملت‌ها برای ما مهم بود. امیدوارم در المپیک توکیو شروع قدرتمندانه‌ای داشته باشیم.  امروز بهترین نمایش خود را ارائه کردیم اما با چند اشتباه ساده باختیم.

عبادی‌پور گفت: می‌خواستیم لیگ ملت‌ها را با پیروزی تمام کنیم ولی نشد. حالا باید به المپیک فکر کنیم.

وی درباره مصدومیت سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: این مصدومیت مشکل کوچکی است و اتفاق خاصی رخ نداد. او برای المپیک آماده خواهد بود.

برچسب‌ها لیگ ملت‌های والیبال آرژانتین میلاد عبادی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال آرژانتین میلاد عبادی پور لیگ ملت های والیبال آرژانتین میلاد عبادی پور عبادی پور لیگ ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال

تنیسور شماره ۲ جهان می‌گوید که می‌تواند با عبور از نواک جوکوویچ به صدر رتکینگ ATP صعود کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکای اسپانیا؛ یانیک سینر، تنیسور ایتالیایی درباره مبارزه با نواک جوکوویچ  صربستانی برای رسیدن به صدر رنکینگ ATP گفت؛ اکنون به دنبال فرصتی نیستم که شماره یک جهان شوم. خوشحال می‌شوم تا جایی که بتوانم در تورنمنت‌های بیشتری شرکت کنم. اگر شرایط و سطح بازی من خوب باشد، خواهیم دید که آمارها چه چیزی را نشان می‌دهند. فصل طولانی است و من شانس شکست دادن جوکوویچ را خواهم داشت.

جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم

سینر درباره میزان شانس رافائل نادال در گرنداسلم رولان گاروس اظهار داشت: رافا اگر از نظر بدنی آماده باشد، مدعی قهرمانی خواهد بود. شکست دادن نادال در این مسابقات یکی از سخت‌ترین کارهای تنیس است. اطمینان دارم که نادال در پاریس صد درصد خواهد داد. هر چه نادال قبل از آن مسابقات بیشتری انجام دهد، برای او بهتر خواهد بود.

تنیسور شماره 2 جهان در مورد اهمیت بازی‌های المپیک و تورنمنت‌های گرند‌اسلم گفت: گفتن اینکه چه چیزی مهمتر است سخت است، المپیک یا گرنداسلم؛ البته بازی‌ها هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و من در المپیک توکیو نبودم. من خوشحال خواهم شد که در پاریس باشم، زیرا فرصتی برای زندگی با ورزشکاران رشته‌های دیگر وجود خواهد داشت. مسابقات گرنداسلم نیز بسیار مهم است. از تمام تورنمنت‌هایی که می توانم در آن شرکت کنم، استقبال می‌شود و من در این مورد آرامش کاملی دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!