Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@05:13:22 GMT

استعفای ۲ عضو هیات مدیره استقلال پذیرفته شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۷۵۴۳

استعفای ۲ عضو هیات مدیره استقلال پذیرفته شد

استعفای دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پذیرفته شد.

به گزارش مشرق، ظهر امروز نشست اعضای مجمع باشگاه استقلال برای تغییرات در هیات مدیره این باشگاه برگزار و طی آن نتیجه گیری هایی صورت گرفت که خروجی آن اضافه شدن چند عضو جدید به بدنه مدیریتی باشگاه استقلال بود.

عصر امروز هم نشست وزیر ورزش و جوانان با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار و در نهایت استعفای حجت نظری و مهدی عبدیان از هیات مدیره باشگاه استقلال پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرش این استعفا هم ساعتی پیش از طریق نماینده وزیر ورزش و جوانان به این دو نفر اعلام شد.

پرویز مظلومی، داریوش دلفانی و اصغر ملکیان نفراتی هستند که به احتمال فراوان عضو هیات مدیره استقلال خواهند شد و آصفی نیز از جمع اعضای پیشین و مددی هم به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل به کار خود ادامه می دهد.

عبدیان پیش از حضور در استقلال در نقش هوادار این تیم در کنار آبی پوشان حضور داشت و حجت نظری هم در شورای شهر فعالیت می کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 باشگاه استقلال مهدی عبدیان پرویز مظلومی عبدیان باشگاه استقلال عضو هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمی در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد گفت: سال گذشته، سال مطلوبی به لحاظ فعالیت‌های اتاق بازرگانی بود و انشاالله سال ۱۴۰۳ پویاتر و با محتوای بهتر و اثرگذارتر نشست‌ها برگزار شود.
فاطمی گفت:انتظار می‌رود بعد از هرنشست مشکلی از تولید کنندگان حل شود و یک گشایشی در فضای کسب و کار استان یزد ایجاد شود و گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید مصوباتی داشته باشد که در سطح ملی بتوانیم ان را پیگیری کنیم و اتاق بازرگانی استان یزد می‌تواند در سطح ملی اثرگذار باشد.
 استاندار با تاکید بر تعامل اتاق با دانشگاهیان و نخبگان استان افزود:در تلاشیم ظرفیت دانشگاه و حوزه علم و فناوری را با اتاق پیوند بزنیم.
 وی افزود: ارتباطات بین المللی و دیپلماسی اقتصادی اتاق باید فعال‌تر شود و ما در این حوزه‌ها همراه و همگام با بخش خصوصی هستیم.
وی با تاکید بر مردمی سازی اقتصاد و مشارکت مردم در این حوزه افزود:یک کلان پروژه اقتصادی با مشارکت کارگران در قالب شرکت تعاونی در حوزه سرمایه گذاری در ساخت نیروگاه برق خورشیدی در استان تعریف شود و کارگران و صاحبان صنایع در آن سهام داشته باشند.
فاطمی عنوان کرد: به کارگران مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه توسط صاحبان صنایع داده شود تا در این کلان پروژه اقتصادی مشارکت نمایند و به صورت ماهانه مبلغ وام از حقوق آنها کسر شود.
رئیس کمیسیون پول، سرمایه و مالیات اتاق بازرگانی یزد نیز در این نشست گفت: همچنین مقرر شد با پیگیری مسئولان استان نشستی با حضور رئیس امور مالیاتی کشور در استان برگزار شود و مشکلات و چالش‌های مالیاتی استان مطرح و در این خصوص تصمیم گیری شود.
 وطن دوست افزود: مصوب شد تا دوره‌های آموزشی در حوزه‌های صادرات، امور گمرکی، واردات و مالی پویاتر از سال ۱۴۰۲ در اتاق برگزار شود.
بررسی موانع و چالش‌های پیش روی فعالان حوزه صنعت و تولید در حوزه مالیات ، سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی از دیگر مباحث این نشست بود.

دیگر خبرها

  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی