Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان شهرک ولی عصر مهرشهر از منظره و سیمای بوجود آمده در صبح که ناشی از جمع شدن زباله ها است گلایه دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فصل گرما از راه رسید و جمع آوری زباله، پسماندهای بجا مانده و رها شده در سطح منطقه ۳ کرج، مشکلات را برای شهروندان شهرک ولی عصر مهرشهر دو چندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهالی این منطقه با گلایه از وضع موجود، به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ تمام زباله هایی که از خانه ها جمع می شود در معابر می ماند، صبح دو الی ۳ سطل های زباله خالی می شود و مابقی برای جولان موش ها می ماند.   شهروند دیگری هم که از تلنبار شدن زباله در شهرک ولی عصر ناراحت است، به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ ماشین شهرداری هم با توجه به تنگ بودن معابر و پارک شدن ماشین ها در شب، برای تردد با مشکل مواجه می شود.   یکی دیگر از اهالی معتقد است بازگرداندن سطل های زباله تنها راهی است که می تواند شهرک مذکور را از وضعیت موجود برهاند چرا که با جمع شدن پسماندهای خانگی در ورودی کوچه ها، زباله گردها هم آنها را به هم می ریزند.   شهروندان این منطقه از منظره و سیمای بوجود آمده در صبح که ناشی از جمع شدن زباله ها است گلایه دارند چرا که نه تنها بیماری را برای عموم مردم به همراه دارد بلکه موجب تشدید حیوانات موذی در شهرک ولی عصر می شود.   معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ کرج در گفتگو باخبرنگار تیتریک، می گوید؛ علت جمع شدن زباله، عدم توجه مردم به ساعت قرار دادن پسماندهای خانگی جلوی درب منازل در ساعت ۲۱ خواهد بود.   سلطان محمدی افزود: متاسفانه روند مذکور هزینه های دو برابری به شهرداری برای جمع اوری زباله تحمیل می کند، یک میلیارد تومان در ماه صرف جمع آوری مجدد زباله ها می شود، لذا برای رفع مشکلات موجود ۱۰۵ مخزن مکانیزه به مخازن موجود اضافه خواهد شد.      
  انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرک ولی عصر شدن زباله زباله ها جمع شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: برنامه پاکسازی زباله در گردنه دالورا شهرستان فلارد، حاشیه تالاب گندمان، حاشیه رودخانه زاینده‌رود و پل هوره انجام شد.
سعید یوسف پور افزود: دراین برنامه دوستداران محیط زیست، سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان مشارکت داشتند.

به گفته وی، هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • کشف حجاب وارداتی است!
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست
  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • داستان شور نمکی‌ها و قصه شیرین کیک‌ و نوشابه بعدازظهر
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد