Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@16:38:59 GMT

رسمی؛ ترکیب تیم های پرتغال و فرانسه

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۷۶۸۷

در آخرین بازی از مرحله گروهی رقابت های یورو 2020 در گروه F تیم ملی پرتغال در حساس ترین بازی به مصاف فرانسه می رود.

تیم ملی فرانسه که با 4 امتیاز از دو بازی، صعودش به دور بعد را مسجل کرده، در مقابل پرتغالی قرار خواهد گرفت که نباید شکست بخورد. در تقابل دو فینالیست یورو 2016، ترکیب دو تیم برای این دیدار به شرح زیر است:

ترکیب پرتغال

روی پاتریسیو؛ رافائل گریرو، روبن دیاز، په په، سمدو؛ دنیلو پریرا، رناتو سانچس، ژائو موتینیو؛ دیوگو ژوتا، کریستیانو رونالدو، برناردو سیلوا

ترکیب فرانسه

هوگو لوریس؛ ژول کونده، واران، کیمپمبه، لوکاس هرناندز؛ پوگبا، کانته، گریزمان، تولیسو، ام باپه، بنزما

 

اخبار داغ 

تجاوز پسرخاله به دختر 13 ساله! / فقط صیغه مردان می شوم! برترین های قرن با امیر حاج رضایی: نویدکیا و جباری تنها پلی میکرهایی بودند که بعد از انقلاب دیدم؛ قلیچ خانی بهترین است حکم جلب یک استقلالی دیگر صادر شد کاروان باشگاه زنیت روسیه وارد اصفهان شد رژیم غذایی و برنامه تمرینی کریستیانو رونالدو؛ راز بدن آماده CR7 چیست؟ اشتباه عجیب شش هوادار فرانسه؛ سفر به بخارست به جای بوداپست!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون اعلام جنگ کرد

بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روز‌ها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • میلان - اینتر؛ ترکیب رسمی