Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، رئیس هیات امنای کمیته امداد در پیامی برگزاری انتخابات شکوهمند 28 خرداد و انتخاب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام آیت‌الله محسن کازرونی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیات امنای کمیته امداد به مناسبت انتخاب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران به شرح زیر است:
 
خداوند قادرمتعال را شکر می‌گوییم که با توفیق و هدایت خود، ملت ایران را در آزمون شکوهمند دیگر، کامیاب و مفتخر ساخت و سیزدهمین انتخابات ریاست ‌جمهوری همچون دوره‌های پیشین اسباب رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مایه عزت و افتخار ایران اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه ملت بزرگ ایران در این انتخابات، به‌رغم گسترده‌ترین و عجیب‌ترین تبلیغات بیگانگان در جهت تحریم انتخابات، پدیده‌ای شگفت‌انگیز بود.
 
ضمن تبریک حماسه شکوهمند انتخابات به پیشگاه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) و مردم قهرمان ایران، تصدی مسئولیت خدمتگزاری به مردم ایران اسلامی را از صمیم دل به شما تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 
سخن صادقانه شما در تعهد به رفع محرومیت و استفاده از مدیران توانمند و انقلابی ان‌شاالله توشه راه و مشی دولتمردان انقلابی باشد.
 
انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد آیت الله رئیسی پیام تبریک آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس

آئین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان فارس با حضور خانواده معزز شهید والامقام راه قدس؛ شهید صداقت و دیگر مسئولان کشوری و استانی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در آئین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری که در تالار اجتماعات جهاد دانشگاهی شیراز به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: درود می‌فرستیم به روح تابناک امام راحل و شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی که مسیر خدمت‌گذاری به محرومان و بالاخص یتیمان را با بنیانگذاری کمیته امداد و مراکز خیریه مختلفی که فعال هستند و همه از تعالیم حضرت امام و علمای بزرگ دین نشأت گرفته است، برای ما مردم باز کرده‌اند و ما افتخار پیدا کردیم که در جامعه‌ای زندگی کنیم که یک شهیدش 15 فرزند یتیم دارد.

وی افزود: گاهی یک سوال مطرح است که انقلاب اسلامی چه کار کرده است؟ فعالیت‌های مختلفی را می‌توان بیان کرد اما انقلاب اسلامی انقلاب معنویت و انسانیت بود و سرفصل خدمات انقلاب اسلامی را ما باید به این بخش اختصاص دهیم.

امام جمعه شیراز بیان کرد: تحلیل‌گران اروپایی هم در توضیح انقلاب ایران گفته‌اند که این یک حرکت معنوی بود؛ در روزگاری که جهان به قحطی معنویت دچار شده بود، مردم ما به پیروی از تعالیم قرآن کریم و فریاد پر تاثیر امام راحل مسیر معنویت را بار دیگری به روی بشر گشودند، گفت: این معنویت سوای بحث عواطف انسانی است که آن هم ممکن است بخشی از معنویت فرض کنیم، اما معنویت انقلاب اسلامی خدا، ولی خدا و تک تک انسان‌ها را به هم ارتباط می‌دهد.

آیت‌الله دژکام در ادامه گفت: چیزی که پیشنهاد انقلاب اسلامی برای همه جهان بشریت است حاصل دعوت 124 هزار پیامبر است و از این موضوع نباید غافل باشیم و جلسات امثال جلسات شما عزیزان، خیران، نیک اندیشان و فعالان عرصه خدمت به انسان‌ها و نیازمندان جایی است که باید این پیام انقلاب اسلامی با یک طنین خیلی قوی‌تر به جامعه ما و جهان پیرامون ما مخابره شود.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس افزود: متاسفانه در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی، چون یک گفتمان عدالت خواهی در دنیا وجود نداشت و خود ما رسانه نداشتیم این بحث عدالت، رحمت، احسان و نیکوکاری نتوانست در جنبه اصلی خود که پیام انقلاب باشد نقش آفرینی کند و صرفا به نظر می‌آید 4 موسسه خیریه است که کار خِیر انجام می‌دهند، اما این یک گوشه کار است و ما با این حرکت می‌خواهیم همین پیام کمیته امداد را "که آدمیت هست و هنوز انسانیت باقی است" به همه جهان بگوییم ولو با یک کار کوچک و لازم نیست حجم کار را بالا ببریم.

انسانیت در فارس زنده است

امام جمعه شیراز گفت: وقتی ریاست کمیته امداد کشور جناب آقای بختیاری بیان کرد ما باید دست مردم فارس را ببوسیم و قدردان آنها باشیم برای اینکه اهل خیر هستند یعنی انسانیت اینجا زنده است.

آیت الله دژکام در پایان تصریح کرد: امیدوارم این پیام با حسن سلیقه و تلاش شما بزرگواران خیراندیش جهانی شود و امام زمان (عج) از ما شیرازی‌ها راضی باشند و خواست و علائق ما به خدمت را به بشریت طوری ارائه دهند که برای همه دنیا جلب توجه شود تا به این سمت بیایند که پیامبر گرامی اسلام فرمود " یَهدی اللّه ُ على یَدَیکَ رجُلاً خَیرٌ لَکَ مِمّا طَلَعَت علَیهِ الشَّمسُ "، اگر ما بتوانیم یک نفر از جامعه بشری را به سمت کار‌های نیک هدایت کنیم و با این روحیه ایمانی و معنوی که شما دارید همراه کنیم از هر چه آفتاب بر آن می‌تابد بهتر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس نیز با بیان اینکه یکی از جهت‌گیری‌های کمیته امداد، توسعه انفاق و نیکوکاری و گسترش سنت‌های حسنه اسلامی است، گفت: یکی از بزرگترین برجستگی‌های استان فارس، نیکوکار بودن مردم استان و بی‌تفاوت نبودن نسبت به حال یکدیگر است و ما باید زمینه هم‌افزایی مردم و خیرین در این راه را فراهم کنیم.

مرتضی موصلی یکی از اهداف کمیته امداد در سال جاری را حرکت جمعی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در راستای شعار سال عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های ما در سال 1403 خواهد بود.

وی با بیان اینکه شناسایی و معرفی الگو‌های موفق در میان خیرین، یکی از کار‌هایی است که می‌تواند در زمینه ترویج کمک به نیازمندان موثر باشد، گفت: به‌عنوان مثال مجموعه‌ای را می‌شناسیم که بیش از 400 مسکن را برای خانواده‌های نیازمند در دست احداث دارند، برخی موسسات از ظرفیت‌های خیرین استان فارسی خارج از کشور استفاده می‌کنند و بعضی دیگر هم در عرصه بین‌المللی فعالیت دارند که ما در تلاش هستیم تا از این الگو‌ها استفاده کنیم.

نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با تاکید بر اینکه نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی، انقلابی و حاکمیتی است، گفت: کمیته امداد امام راحل بیش از چهار دهه است که در عرصه خدمتگزاری و فراهم کردن زمینه خدمت شایسته به خانواده‌هایی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند تلاش می‌کند و هدف اصلی کمیته بر توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلفِ اقتصادی، فکری، فرهنگی و اجتماعی است.

موصلی در پایان به محور‌های پیشنهادی خود در جهت هم‌افزایی ظرفیت‌ها پرداخت و گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، توسعه کارکرد‌های کارآفرینی، احداث و یا خرید مسکن نیازمندان به خصوص با بهره‌گیری از ظرفیت نهضت ملی مسکن، کمک به تامین جهیزیه و تسهیل ازدواج، کمک به درمان بیماران صعب العلاج و زمین گیر، فراهم کردن زمینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه و هم‌افزایی در تامین منابع قرض الحسنه، از جمله مهمترین مسائلی هستند که آنها را در کمیته امداد دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران