Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@06:07:16 GMT

خطیب‌زاه فوت ۲ خبرنگار را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۷۷۲۳

خطیب‌زاه فوت ۲ خبرنگار را تسلیت گفت

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن تسلیت درگذشت ۲ تن از خبرنگاران حوزه محیط زیست، نوشت: در کنار همکارانم در جامعه رسانه‌ای کشور سوگوار این جانهای بی‌قرار و مشتاقیم که ناباورانه پرکشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به خبر درگذشت دو تن از خبرنگاران حوزه محیط زیست، در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: در کنار همکارانم در جامعه رسانه‌ای کشور سوگوار این جانهای بی‌قرار و مشتاقیم که ناباورانه پرکشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مصدومین این حادثه غم انگیز نیز آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در سیستان و بلوچستان جان ۳ نفر را گرفت

سخنگوی سازمان مدیریت بحران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی قوی در جنوب کشور گفت: ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان جان باخته اند.

به گزارش مشرق، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: متأسفانه ۳ نفر از هموطنان در استان سیستان بلوچستان به دلیل سیلاب‌های روز گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز هشدارهای قرمز هواشناسی صادر شده است، گفت: تا این لحظه ۳ نفر به دلیل سیلاب در منطقه عسلویه مصدوم شده‌اند. از ۲ روز گذشته ما اطلاع رسانی را به استان‌های جنوبی مانند بوشهر، هرمزگان،، جنوب کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان داشتیم و دستگاه‌های امدادی و کمک‌رسان را فرماندارها و استاندارها آماده و به خط کنند.

ظفری بیان داشت: بارش‌هایی هم از بامداد امروز آغاز شده و هماهنگی‌های لازم در حال انجام شدن است تلاش ما این است که طی امروز و فردا آمادگی‌ها که در بالاترین سطح خودش است ادامه پیدا کند.

وی بیان داشت: این بارش‌ها از یک سامانه بارشی قوی است که از جنوب کشور وارد شده به طوری که در کشور عمان در روز گذشته دسته کم ۱۲ نفر کشته شدند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در پایان به هموطنان توصیه کرد؛ از توقف در حاشیه رودخانه‌ها، پل‌ها و سدها بپرهیزید و اگر برنامه سفری دارید آن را مدیریت کنید و از رفتن به مناطق مرتفع هچون کوهستان‌ها اجتناب کنید.

دیگر خبرها

  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • رسانه‌های عبری: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص حمله ایران دروغ است
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • سیل در سیستان و بلوچستان جان ۳ نفر را گرفت