Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل خبرنگاران در محور ارومیه به نقده، معاونت اجتماعی ناجا فوت دو تن از بانوان خبرنگار را در این حادثه تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی حادثه تلخ واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور "ارومیه -نقده " را که منجر به از دست دادن دو بانوی خبرنگار در ارومیه و مجروح شدن جمع دیگری از خبرنگاران حوزه محیط زیست شد، به اصحاب شریف رسانه‌ها خصوصا خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و خانواده این عزیزان تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های این عزیزان و آرزوی سلامتی، صحت و تندرستی برای مجروحان، آمرزش و علو درجات را برای جانباختگان این حادثه از درگاه خداوند منان خواستار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خبرگزاری دانشجو تسلیت سانحه رانندگی معاونت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی

ایرج کیانی رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجن گفت: در پی برخورد رخ به رخ پژو و کامیونت ایسوزو در محور بروجن به خوزستان حوالی روستای گدارکبک ۲ نفر جان باخت و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی افزود: مصدومان حادثه پس از رهاسازی به بیمارستان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی