Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، تیم‌های سوئد و لهستان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته سوم و پایانی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در گروه پنجم در ورزشگاه گازپروم آره‌نای سنت پترزبورگ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سوئد با نتیجه سه بر ۲ به برتری رسید.

امیل فورسبرگ، ستاره تیم لایپزیش در دقایق ۲ و ۵۹ برای سوئد گلزنی کرد اما درخشش لواندوفسکی لهستان را به صعود امیدوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره بایرن مونیخ در دقایق ۶۱ و ۸۴ برای تیم پائولو سوسا گل زد تا این بازیکن هم مثل فورسبرگ به جمع سه گله‌ها اضافه شود.

این پایان ماجرا نبود و ویکتور کلاسون در دقیقه ۹۴ گل سوم و پیروزی بخش سوئد را زد تا این تیم با هفت امتیاز، بالاتر از اسپانیا صدرنشین گروه پنجم شود. لهستان هم که به برد نیاز داشت با این شکست یک امتیازی ماند و قعرنشین شد.

ترکیب ابتدایی سوئد: روبین اولسن، ویکتور لیندلوف، مارکوس دنیلسون، میکل لوستیگ، لودویگ آگوستینسون، آلبین اکدال، کریستوفر اولسون، امیل فورسبرگ، سباستین لارسون، روبین کوایسون و آلکساندر ایزاک

ترکیب ابتدایی لهستان: وویچخ چزنی، یان بدنارک، روبرت لواندوفسکی، گرگورتز کرچوویاک، کارول اسویدرسکی، متئوژ کلیک، کمیل گلیک، بارتوژ برژینسکی، پیوتر زیلینسکی، کمیل جوزویاک و تیموتوژ پوچاژ

برچسب‌ها سوئد یورو ۲۰۲۰ لهستان پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با یورو ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوئد یورو ۲۰۲۰ لهستان سوئد یورو ۲۰۲۰ لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب پس از یک هفته سخت و پر از ناکامی با شکست ۲-۰ ولورهمپتون به‌صورت موقت به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

آنها هفته گذشته مقابل استون ویلا با دو گل متحمل شکست خانگی شدند و صدرنشینی را از دست دادند. در دیدار بعدی هم در ورزشگاه آلیانز آرنا مغلوب بایرن مونیخ شدند و از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند.

پیروزی امشب می‌تواند استارت بردهای پیاپی در دیدارهای پایانی فصل و حتی کسب قهرمانی باشد. اودگارد پس از پایان بازی در مورد این برد ارزشمند صحبت کرد.

او گفت: «پس از یک هفته سخت، عالی است که در صدر لیگ قرار بگیریم، می‌توانم بگویم بهترین چیزی است که می‌توانستیم به‌دست بیاوریم. اینجا جایی است که می‌خواهیم باشیم. ما باید اکنون به جنگیدن ادامه دهیم، هر روز تلاش کنیم، باید باور داشته باشیم و به دنبال قهرمانی برویم.

فکر نمی‌کنم بازی امشب بهترین عملکرد ما باشد، اما امروز همه چیز فقط در مورد سه امتیاز بود و ما این کار را انجام دادیم. سه امتیاز تنها چیز مهم امشب بود.»

دیگر خبرها

  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • قاچاقی یکی از مداح ها را به آسایشگاه خودمان آوردیم /مرشد گفت مرد حسابی اگر تو روسیاه هستی چرا پای ما را وسط می کشی؟
  • قهرمان نمی‌بازد/ تساوی لحظه‌آخری لورکوزن در لانه زنبورها
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی
  • اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است
  • وقت حضور لشگر صدهزارتایی تعاونی ها در میدان است
  • می‌خواهم بایستم؛ داستان مردی که با صعود دورتموند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زندگی بازگشت
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ صعود قایقران گیلانی به فینال ۱۰۰۰ متر کایاک
  • صدرنشینی با طعم اسپاگتی!