Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دولت آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری «جو بایدن» رویه دولت‌های پیشین این کشور در مخالفت با خواست اعضای مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای رفع تحریم‌های کوبا را ادامه داد.

قطعنامه‌ای که خواستار رفع ممنوعیت‌های اقتصادی آمریکا علیه کوبا است با ۱۸۴ رأی موافق، ۳ رأی ممتنع و ۲ رأی مخالف به تصویب مجمع عمومی سازمان ملل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها طرف‌هایی بودند که با این قطعنامه مخالفت کردند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان ملل رژیم صهیونیستی آمریکا کوبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونیسف : خوابیدن در نوار غزه، مانند دراز کشیدن در تابوت است

سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با اشاره به شرایط وخیم نوار غزه تأکید کرد که خوابیدن در این منطقه مانند دراز کشیدن در تابوت است.   به گزارش ایرنا، «جیمیس الدر» با اشاره به بمباران شبانه نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی خواستار آتش بس در این منطقه از جمله در شهر رفح شد.   وی تصریح کرد: پس از تصویب قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد، امیدها درباره برقراری آتش بس در این منطقه زنده شده است.   سخنگوی یونیسف خاطرنشان کرد: بمباران شبانه غزه، این امیدها را نابود می کند. این در حالی است که کودکان غزه، امیدوارند این کابوس روزی به پایان برسد.   قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ در غزه روز دوشنبه به وقت محلی، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شورای امنیت سازمان ملل متحد به تصویب رسید. این قطعنامه خواستار آتش بس فوری در غزه در ماه رمضان شده است تا منجر به آتش بس پایدار شود.   ۱۴ عضو از ۱۵ عضو شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه ارائه شده توسط اعضای غیردائم این شورا برای برقراری آتش بس فوری در غزه رای مثبت دادند و از آن حمایت کردند و ایالات متحده آمریکا به عنوان عضو دائم این شورا، به آن رای ممتنع داد و به این ترتیب قطعنامه برقراری آتش بس در غزه به تصویب رسید.   آمریکا پیش‌تر سه قطعنامه آتش‌بس را وتو کرده بود، اما این بار به این قطعنامه رای ممتنع داد و به این ترتیب بدلیل عدم مخالفت اعضای دائم شورای امنیت و بدون هیچ مخالفتی این قطعنامه به تصویب رسید. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یونیسف : خوابیدن در نوار غزه، مانند دراز کشیدن در تابوت است
  • تماس پرتنش اسرائیل و آمریکا پیش از تصویب قطعنامه آتش‌بس غزه و تمسخر واکنش نتانیاهو
  • اسرائیل با بدترین بحران تاریخ خود مواجه است
  • همه چیز درباره قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • همه چیز قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش بس در غزه
  • اردان: آمریکا با وتو نکردن قطعنامه آتش‌بس غزه مرتکب اشتباه شد
  • آمریکا اشتباه می‌کند قطعنامه‌ی شورای امنیت الزام آور است
  • عاموس گلعاد، قطعنامه شورای امنیت را فاجعه توصیف کرد
  • تصویب قطعنامه آتش بس در غزه
  • رئیس سازمان جهانی بهداشت خواستار اجرای فوری قطعنامه آتش‌بس در غزه شد