Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام مسئول سازمان راهداری با بیان این‌که اتوبوس سانحه دیده حامل خبرنگاران در تور دریایچه ارومیه مجوز تردد نداشته است، گفت: این خودرو فقط معاینه فنی دارد.

به گزارش مشرق، فرهاد صالحیان با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در تور خبری دریاچه ارومیه، اظهار کرد: این اتوبوس هیچ مجوزی از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به این‌که شرکت حمل‌ونقل برای اتوبوس صورت وضعیت صادر نکرده،‌از این رو ما عملا نتوانسته‌ایم نظارتی بر عملکرد راننده آن داشته باشیم.

وی با بیان این‌که این اتوبوس فقط دارای معاینه فنی معتبر بوده است، تاکید کرد: جابجایی مسافر بدون داشتن صورت وضعیت تخلف بوده و با راننده متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 راهداری اخبار حوادث سازمان راهداری حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در جلسه وبیناری مدیران حمل‌ونقل همگانی شهرداری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ روسیه تبادل تجربیات این دو شهر خواهرخوانده انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه وبیناری با مدیران حمل‌ونقل شهرداری سن‌پترزبورگ روسیه ضمن تبریک بیستمین سالگرد خواهرخواندگی اصفهان و سن‌پترزبورگ با بیان ویژگی‌های اقلیمی، جغرافیایی و تاریخی شهر اصفهان اظهار کرد: جمعیت شهر اصفهان ۲.۱ میلیون نفر است که با احتساب شهرستان‌های حومه به سه میلیون نفر می‌رسد.

وی افزود: تعداد سفرهای روزانه در شهر اصفهان ۳.۴ میلیون است و بیشترین وسیله‌ای که شهروندان اصفهانی برای جابه‌جایی از آن استفاده می‌کنند، موتور سیکلت و خودرو است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه سهم حمل‌ونقل همگانی و استفاده از دوچرخه در شهر اصفهان پایین است، تصریح کرد: سرانه مالکیت خودور به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت ۳۱۴ خودرو است.

حق‌شناس با اشاره به اینکه حمل‌ونقل اصفهان به اتوبوس و تاکسی وابسته است، خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۸۹ اولین اتوبوس بی‌آرتی و از سال ۱۳۹۴ اولین خط مترو در اصفهان راه‌اندازی شد؛ برنامه این است که در آینده سه خط مترو و ۱۲ خط بی‌آرتی فعال شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار خط بی‌آرتی در شهر اصفهان فعال است که روزانه ۱۳۵ هزار مسافر جابه‌جا می‌کند، ادامه داد: درمجموع ۱۰۳ خط اتوبوس کل شهر و حومه را پوشش می‌دهد که روزانه ۴۲۰ هزار مسافر دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه هزینه بلیت اتوبوس فقط ۲۵ درصد کل هزینه‌های اتوبوسرانی را پوشش می‌دهد، گفت: مشکل اصلی خدمات اتوبوسرانی، کمبود ناوگان و ازدحام ترافیک به‌ویژه در ساعات اوج ترافیک خیابان‌ها است که موجب تأخیر زیاد و نارضایتی مردم شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: در دوران بیماری کرونا افت زیادی در کیفیت حمل‌ونقل همگانی به وجود آمد که تا کنون به قبل از آن بازنگشته است، اما تلاش می‌کنیم با ارتقای زیرساخت‌های حمل‌ونقل پاک سهم بیشتری از سفرهای شهری با دوچرخه انجام شود.

وی با اشاره به دغدغه‌های موجود در حوزه حمل‌ونقل شهر اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌ها انجام سفرهای روزانه شهری به شکلی کارآمد است، کاهش اثرات منفی حمل‌ونقل که آلودگی هوا و صوت است، همچنین افزایش میزان استفاده از حمل‌ونقل عمومی و دوچرخه از دیگر خواسته‌های مدیریت حمل‌ونقل شهر است.

حق‌شناس ادامه داد: بهبود یکپارچگی میان روش‌های مختلف حمل‌ونقل شهری، اجرای محدوده طرح ترافیک، ارتقای ایمنی و پاسخگویی به نیاز گردشگران از جمله سایر دغدغه‌های ما در شهر اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه وبیناری مدیران حمل‌ونقل شهرداری‌های اصفهان و سن‌پترزبورگ روسیه تبادل تجربیات این دو شهر خواهرخوانده انجام شد.

کد خبر 747047

دیگر خبرها

  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در کرمانشاه
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس