Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز پایانی دیدار‌های گروه E یورو ۲۰۲۰ تیم‌های ملی سوئد و اسپانیا راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

خبرگزاری میزان - در ادامه دیدار‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ و از دور پایانی گروه D دو دیدار همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم‌های ملی اسپانیا درحالی در ورزشگاه

لاکارتوخای شهر سویا میزبان اسلواکی بود که ماتادور‌ها با دو تساوی در بازی نخست برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی محکوم به پیروزی بودند و در سوی مقابل اسلواک‌ها با توجه به پیروزی ارزشمند مقابل لهستان در اندیشه کسب امتیاز بودند تا راهی دور حذفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در پایان این بازی نتیجه‌ای عجیب رقم خورد و اسپانیا توانست در یک بازی کاملا برتر با نتیجه ۵ بر صفر از سد مهمان خود بگذرد تا شاگردان انریکه با پنج امتیاز و تفاضل گل ۵+ به عنوان تیم دوم و پس از سوئد صدرنشین راهی یک هشتم نهایی شوند.

برای اسپانیا در این بازی دوبراوکا و یورای کوچکا، دروازه‌بان و مدافع اسلواکی در دقایق ۳۰ و ۷۱ با گل به خودی، آیمریک لاپورته، سارابیا و فران تورس در دقایق ۴۸، ۵۶ و ۶۷ موفق به گلزنی شدند تا اسلواکی با قبول این باخت و کسب سه امتیاز در رده سوم این گروه قرار گرفتند. همچنین آلوارو موراتا در دقیقه ۱۲ یک ضربه پنالتی را خراب کرد.  

اسپانیا: اونای سیمون، سزار آزپیلیکوئتا، اریک گارسیا، آیمریک لاپورت، جوردی آلبا، کوکه، سرخیو بوسکتس، پدری، جرارد مورنو، آلوارو موراتا و پابلو سارابیا

اسلواکی: مارتین دوبراوکا، توماس هوبوجان، میلان اشکرینیار، لوبومیر شاتکا، پیتر پکاریک، یورای کوکا، روبرت ماک، مارک هامشیک، یاکوب هورومادا، لوکاژ هاراسلین و اوندری دودا   پنالتی از دست رفته موراتا برای اسپانیا در دقیقه دوازده:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گل اول اسپانیا:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
گل دوم اسپانیا:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
گل سوم اسپانیا:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
گل چهارم اسپانیا:

گل پنجم اسپانیا:

در دیگر بازی این گروه که از اهمیت ویژه‌ای برای تعیین یکی از تیم‌های صعود کننده به دور حذفی برخوردار بود تیم لی لهستان در حالی در ورزشگاه کرستوفسکی روسیه رو در روی سود قرار گرفت که یاران لواندوفسکی با تک امتیاز شرایط سختی در جدول داشتند و برای صعود به یک هشتم نهایی نیاز به سه امتیاز داشتند و در سوی مقابل سوئدی‌ها با چهار امتیاز پیش از این صعودشان را قطعی کرده بودند. در پایان این جدال زیبا، مهیج و پرگل تیم ملی لهستان توانست باوجود دو گل عقب افتادگی با درخشش لواندوفسکی و دبل این ستاره بازی را دو بر دو به تساوی بکشاند، اما در نهایت لهستان گل سوم را در دقیقه ۹۴ خورد تا این تیم با قبول شکست ۳ بر ۲، با یک امتیاز در قعر گروه E قرار گیرد تا لواندوفسکی و لهستان وداع تلخی با یورو ۲۰۲۰ داشته باشند.

در سوی مقابل سوئد هم با کسب این پیروزی دلچسب مجموع امتیازاتش را به عدد ۷ رساند تا بالاتر از اسپانیا و به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شود. در این بازی امیل فورسبرگ در دقایق ۲ و ۵۹ و کلاسون در دقیقه ۹۴ برای سوئد گل زدند و لواندوفسکی در دقایق ۶۱ و  ۸۴ موفق به گلزنی شد.

سوئد:روبین اولسن، میکل لوستیگ، ویکتور لیندلوف، لودویگ آگوستینسون، سباستین لارسون، آلبین اکدال، امیل فورزبرگ، الکساندر ایساک، کریستوفر اولسون، روبین کوایسون و مارکوس دنیلسون

لهستان: وویچخ شزنی، یان بدنارک، روبرت لواندوفسکی، گزگوژ کریچوویاک، کارول شویدرسکی، ماتئوش کلیچ، کامیل گلیگ، بارتوش برشینسکی، پیوتر زیلینسکی، کامیل جوزویاک و تیمونئوس پوچاز

گل اول سوئد:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   فرصتی که لواندوفسکی از دست داد و دو بار با ضربه سر توپ را به تیرک کوبید:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   :گل دوم سوئد  
گل اول لهستان:

گل دوم لهستان:

گل سوم سوئد:

 

بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| قوانین یورو درصورت تساوی امتیازات تیم‌های سوم + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: یورو 2020 تیم ملی اسپانیا تیم ملی سوئد تیم ملی لهستان تیم ملی اسلواکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یورو یورو 2020 تیم ملی اسپانیا تیم ملی سوئد تیم ملی لهستان تیم ملی اسلواکی یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران

تارنمای فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران به ویژه کاپیتان این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود این تیم به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد و مهم‌تر اینکه شاگردان وحید شمسایی مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را هم کسب کردند. بعد از این بازی تارنمای فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم ایران از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در بخشی از این گزارش آمده است:

ایران با نتیجه ۶ بر یک قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید. در این بازی علی اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی خیره‌کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن‌زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش‌بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد. او گلزنی کرد و ۲ پاس گل داد.

تیم ملی ایران فردا- هفتم اردیبهشت- از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ازبکستان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد