Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در دور آخر رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف آرژانتین رفت و ۳ بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا، میلاد عبادی‌پور پس از شکست ۳ بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین در رقابت های لیگ ملت های ۲۰۲۱ گفت: رقابت ما مقابل آرژانتین همیشه مانند بازی با لهستان جذاب است. ما می توانستیم در این بازی ۳ بر صفر پیروز شویم اما اشتباهات ساده زیادی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم ما می توانستیم در این بازی پیروز شویم اما متأسفانه شکست خوردیم و این تورنمنت را با شکست به پایان رساندیم. ما نمی خواستیم مسابقات را به این ترتیب انجام دهیم اما باید گفت که این زندگی است.  

 لوسیانو دچکو پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ گفت: ما واقعا خوب بازی کردیم. فکر می کنم شاید این بهترین مسابقه ما در این ماه بود.  خوشحالیم و حالا چند روز استراحت داریم تا اینکه بازیهای المپیک شروع شود. ایران مثل ما خیلی سریع بازی کرد و با دفاع خوب کار را جلو برد. یک بازی خوب انجام دادیم و فکر می کنم چند سرویس و دفاع باعث تفاوت ما و ایران بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری در گفتگویی که با آنتن داشت درباره سخت‌ترین تقابل هایی که با وینگر‌های چپ فوتبال ایران و دنیا داشت صحبت کرد و خاطره جالبی از دیدار ایران و آرژانتین تعریف کرد.

حیدری ستاره اسبق تیم ملی نیجریه را سخت‌ترین رقیب فوتبالی‌اش معرفی کرد و گفت: بازیکن چلسی که برای تیم ملی نیجریه بازی می‌کرد وحشتناک بود، ویکتور موزس روی ضد حمله توپ را جلو انداخت و استارت زد و سرعت او واقعا عجیب بود، بازی کردن مقابل او خیلی سخت بود.

خسرو حیدری خاطره جالبی از بازی با آرژانتین و تقابل با دی‌ماریا داشت و گفت: زمانی که مقابل او قرار می‌گرفتم هی پا عوض می‌کرد و منتظر بود که حرکت کنم، نمیدونست من خودم سر توپ زن هستم بابا! می‌خواستم بهش بگم تا صبح هم پا عوض کنی من تکان نمی‌خورم!

او در صحبت‌هایش درباره اینکه بازی مقابل کدام بازیکن ایران سخت بود گفت: من خودم همیشه تو حمله بودم و تو دفاع کمتر بودم،اما بازیکنان زیادی بودند که کیفیت بالایی داشتند اما اگر یک چپ پا بخواهم بگویم(بعد از مکث و فکر کردن) یادم نمی‌آید!

دیگر خبرها

  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود