Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کرج در مجلس ‏جان باختن دو تن از خبرنگاران مرتبط با حوزه محیط زیست را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر علیرضا عباسی در توییتی نوشت: ‏جان باختن دو تن از خبرنگاران مرتبط با حوزه محیط زیست و زخمی شدن جمعی دیگر از خبرنگاران عزیز در ارومیه را تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند برای آنان مغفرت و برای خانواده این عزیزان صبر آرزومندم و به عنوان عضوی از کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، پیگیر علت حادثه هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس تسلیت ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی به همراه جمعی از معاونین و روسای ستادی اداره کل صبح امروز با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی دیدار کرد.

دکتر سعید شهند در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گفت : در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، عمل به منویات مقام معظم رهبری و همچنین عملیاتی نمودن برنامه های دولت مردمی سیزدهم ، همراهی با جهش تولید و توسعه پایدار و متوازن ، محوریت فعالیت های اداره کل حفاظت محیط زیست در سال 1403 خواهد بود و مردمی سازی حفاظت از محیط زیست را در سال جدید با جدیت پیگیری می کنیم .

 

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست بیان کرد : در این راستا یک معاونت تخصصی با عنوان معاونت آموزش و مشارکت های مردمی در سازمان مرکزی وجود دارد که هدف آن ارتقا و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و  مردمی سازی آن است .

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه نیز در این دیدار ضمن تبریک سال جدید با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: بایستی تلاش کنیم تا از فیوضات و برکات این ماه استفاده کرده و انجام امورات اجرایی را با مسائل معنوی عجین کنیم، قطعاً کارها بابرکت و منشأ خیر خواهند بود.

 

وی ادامه داد: حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است که شرع ، قانون و عقل به آن حکم و تاکید می کند و اگر محیط زیست آسیب ببیند زندگی مردم دچار آسیب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شوتی‌ها باز هم حادثه آفریدند/ جان باختن یک نفر در سانحه رانندگی
  • ممنوعیت ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت
  • حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است
  • صدور 31 حکم سبز جایگزین حبس در آذربایجان‌غربی
  • مهمترین برنامه‌های سازمان محیط زیست در سال آینده
  • صدور ۳۱ حکم سبز در سال ۱۴۰۲ در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • ۳۱ حکم سبز در آذربایجان‌غربی صادر شد
  • ۵ کشته بر اثر واژگونی اتوبوس در آلمان
  • اجرای سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور
  • زنگ خطر برای اکوسیستم زاگرس مرکزی به صدا درآمد