Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@22:11:51 GMT

ستاره استقلال به زودی در ایران

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۷۸۵۰

ستاره استقلال به زودی در ایران

شیخ ‌دیاباته» مهاجم مالیایی استقلال به زودی به ایران باز خواهد گشت تا در تمرینات آماده‌سازی این تیم شرکت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیاباته بعد از تعطیلات لیگ، به مدت ۱۰ روز راهی مرخصی شد. پس از ۳ روز از ترک ایران توسط دیاباته، ستاد مبارزه با کرونا قانونی را مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع ۱۳ کشور به ایران را ابلاغ نمود که در این فهرست نام فرانسه هم دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال بعد از این اتفاق اقدامات خود را برای بازگشت دیاباته انجام داد و بعد از بیش از ۱۰ روز ویزای این بازیکن صادر شد.

بعد از صدور ویزا، به این بازیکن موضوع را اعلام کردیم. در ادامه این بازیکن راهی فرودگاه شد و با مدارک ارسالی از سوی باشگاه استقلال توانست کشورش را به مقصد ترکیه ترک کند. در ترکیه اما دستورالعمل فوق مانع از پرواز این بازیکن به تهران شد و به دلیل تعطیلی روز جمعه و همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری، امکان حل موضوع از داخل ایران نبود و به همین دلیل او دوباره به فرانسه برگشت.

با این‌حال روز گذشته اعلام شد که ممنوعیت فوق به شرط ارائه تست PCR از سوی مسافران ملغی شده و به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند ظرف یکی دو روز آتی دیاباته به ایران بازگردد.

گفتنی است که در روزهای گذشته نیز دیاباته با مسئولان استقلال ارتباط مستمری داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیخ دیاباته استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام

به گزارش همشهری آنلاین سرجیو کوینترو چاوز بازیکن 24 ساله اکوادوری بود که در نقل و انتقالات زمستانی با استقلال خوزستان به توافق رسید و قراردادش را امضا کرد.

این بازیکن اکوادوری که رسمی شدن قراردادش منوط به حضور در تست‌های پزشکی بود، با رفتن به ایفمارک و انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد که مبتلا به بیماری هپاتیت B است و به همین خاطر از لیست استقلال خوزستان خارج شد.

این بازیکن به همین خاطر با استفاده از تبصره پزشکی نامش از لیست استقلال خوزستان خارج شد تا این باشگاه بتواند بازیکن آزاد جدیدی را به خدمت بگیرد و به همین خاطر محمد آبشک به جمع آبی‌های اهوازی پیوست.

کوینترو که یک دقیقه هم برای استقلال خوزستان بازی نکرد، پنجمین بازیکن خارجی این تیم در لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌رفت که خیلی زود از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شد.

کد خبر 840955 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد