Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «فروغ محمدی» چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: ویدیو منتشر شده لحظه قبل از بیهوشی کامل سگ را به تصویر می کشد و خفه کردن و کالبدگشایی سگ زنده صحت ندارد.

وی اظهار داشت: پس از پیگیری از طریق استاد تشریح و دانشجویان حاضر در کلاس مشخص شد که این سگ لاعلاج بوده و کاملا طبق پروتکل‌های استانداردی که برای خلاص کردن حیوان استفاده می شود و داروهایی که حیوان را به بیهوشی عمیق می برد استفاده شده و پس از بیهوشی کامل سگ مورد کالبدگشایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پایان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از طریق وکلای خود به منظور دفاع از حق و حقوق استاد تشریح و دانشگاه، موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.  

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ۱۶ هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی با ۴۲۰ عضو هیات علمی دارد.

برچسب‌ها دانشگاه رازی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه حقوق حیوانات فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه رازی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه دانشگاه رازی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه حقوق حیوانات فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به رژیم صهیونیستی بر اساس حقوق بین الملل انجام شده است

ایسنا/کردستان استاد حقوق بین الملل در دانشگاه کردستان، گفت: در چارچوب موازین حقوق بین الملل، اصول و چارچوب حاکم بر منشور ملل متحد انجام شده است.

مهدی حاتمی‌ در گفت و گو با ایسنا در رابطه با عملیات وعده صادق و تنبیه متجاوز اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری و مقامات رسمی اعلام کرده بودند عکس العمل مناسبی توسط جمهوری اسلامی ایران انجام و وعده داده شده عملی شد.

 وی با بیان اینکه در عالم حقوق بین الملل برای نشان دادن عکس العمل در مقابل تجاوز، قواعد خاصی وجود دارد، افزود: جمهوری اسلامی ایران به تمامی این قواعد که حاکم بر عکس العمل در برابر رژیم متجاوز اسراییل است کاملا پایبند بود.

استاد حقوق بین الملل دانشگاه کردستان، بیان کرد: حمله ایران به رژیم صهیونیستی اسراییل، در پاسخ به حمله اولیه ای بود که رژیم غاصب صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق انجام داد، بنابراین این حمله یک دفاع طلقی می شود.

وی ادامه داد: در حقوق بین الملل این دفاع، دفاع مشروط نامیده می شود. دفاعی که در مقابل حمله به یک مکان دارای مصونیت انجام شده و در قالب آن یکسری حقوق و قواعد رعایت شده است.

حاتمی تصریح کرد: ایران دو قاعده مهم بر حمله مشروط یعنی ضرورت و تناسب را کاملا رعایت کرده است و حمله ای را انجام داد که هم از لحاظ حقوقی ضرورت داشت و هم تناسب را رعایت کرد و بابت حمله اولیه، حمله ای با همان تراز انجام داد.

 به گفته این استاد حقوق بین الملل، ایران این امر را حق خود می داند که در مقابل هر گونه اقدام دیگری از جانب رژیم صهیونیستی، حملات دیگری را انجام دهد.

حاتمی، در پاسخ به این سوال که آیا تنبیه متجاوز نیاز به مجوز داشت یا نه، پاسخ داد که در حقوق بین‌الملل، ایران در دفاع مشروط از خود نیازی به مجوز ندارد و در منشور ملل متحد در قالب ماده 51 نیز صراحتا از حق ذاتی دفاع مشروط نام برده شده و نیازی به اکتساب مجوز از نهاد خاصی چون شورای امنیت نیست.

استاد حقوق بین الملل دانشگاه کردستان، تاکید کرد که حمله ایران ‌به رژیم صهیونیستی، یک حمله کاملا قانونی با تاکید بر چارچوب قواعد بین الملل ‌و رعایت اصول‌ انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی
  • وداع با پیکر زنده‌یاد پروفسور هاشم شرقی در شیراز
  • حمله ایران به رژیم صهیونیستی بر اساس حقوق بین الملل انجام شده است
  • بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • افزایش ۳۰ درصدی حیوان‌گزیدگی در استان خوزستان
  • وقوع بیش از ۱۲ هزار ‌مورد حیوان‌گزیدگی در خوزستان در سال گذشته
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با هلدینگ بین‌المللی
  • نحوه موجه کردن غیبت دانشجویان دانشگاه آزاد چگونه است؟