Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:45:08 GMT

ویدئو / به یاد «مهشاد کریمی»، خبرنگار فقید ایسنا

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۷۹۴۹

ویدئو / به یاد «مهشاد کریمی»، خبرنگار فقید ایسنا

عصر چهارشنبه (۲ تیر) در حادثه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، چندین نفر مصدوم شدند و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این حادثه جان باختند. این ویدئو، ادای احترام و یادبودی است کوتاه برای همکار فقیدمان، مهشاد کریمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحش شاد.

دریافت 31 MB

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست مهشاد کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای

به گزارش قدس آنلاین، بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است اما براساس گزارش ایسنا، بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقیمانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقیمانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش لاوروف به حادثه اصفهان و عملیات وعده صادق
  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • (ویدئو) مقابله با ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان؛ حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • دیدار زنوزی با خانواده هوادار فقید تراکتور
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای