Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@12:11:29 GMT

مهم‌ترین حوادثی که در ۲ تیر ماه رخ داد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۷۹۷۰

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوم تیر ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوم تیر ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:مهندسی ترافیک در کشور ما ایراد دارد
جانشین پلیس راهور ناجا گفت: مدیریت سرعت ترافیک یکی از مباحث مهمی است که پلیس در حال کار کردن روی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم در محور‌های برون شهری و جاده‌های مواصلاتی و هم در محور‌ها و معابر درون شهری بحث مدیریت سرعت ترافیک جزو مباحث مهمی است که ما آن را جلو می‌بریم.

بیشتر بخوانید:پرداخت نکردن بدهی عامل جنایت/قتل مرد طلافروش توسط یک خانم دکتر
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: به دنبال شکایت مرد جوانی در ۲۵ خرداد امسال دررابطه با ناپدید شدن پدرش تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد.

بیشتر بخوانید:شناسایی ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در جنوب غرب تهران
رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف سه دستگاه ماینر و چهار ترانس، در جنوب غرب خبر داد.

بیشتر بخوانید:اخاذی و کلاهبرداری در شبکه‌های اجتماعی توسط دو برادر
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری دو کلاهبردار اینترنتی که با دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری شهروندان اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.

بیشتر بخوانید:آتش سوزی خودروی مگان/ راننده از مرگ حتمی نجات یافت
با وقوع حریق برای یک دستگاه خودروی مگان در بزرگراه چمران ایستادن خودرو‌ها برای تماشای این آتش سوزی باعث ایجاد ترافیک بیشتر در این محدوده شد.

بیشتر بخوانید:حریق در ساختمانی اداری در خیابان سعدی
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از نجات ۱۷ نفر از ساکنان یک ساختمان اداری در حال حریق خبر داد.

انتهای پیام/ برچسب ها: بسته خبری حوادث

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری حوادث بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند

وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران بابیان اینکه کاهش اولیه ۱۲ درصدی گردشگری در شروع تعطیلات و ماه رمضان نشان داد که بخش زیادی از مردم ترجیح می‌دهند سفر نروند، روزه بگیرند و در محل زندگی بمانند. این موضوع به معنای این نیست کسانی که به سفر رفتند چیزی کمتر دارند اما بخشی از جامعه تشخیص داد که اکنون زمان روزه گرفتن است.

وی افزود: وقتی به انتهای ماه رمضان رسیدیم، مردم جبران کردند و حال خوب خود را در گردشگری نشان دادند. این افزایش ۵.۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته که سال موفقی هم در انجام سفرهای نوروزی بود، نشان می‌دهد حال مردم مقداری خوب هست که به سفر می‌روند.

وی افزود: اجازه بدهید من حرفی بزنم که ممکن است برخی رسانه‌ها تعبیر نادرستی از آن داشته باشند اما باید شجاعت به خرج داد و آن حرف‌ها را زد. یک‌زمانی آقای مسعود کیمیایی به من گفت وقتی فردی گریه می‌کند یعنی هنوز خیلی چیزها دارد که می‌تواند گریه کند. وقتی مردم باوجود همه مشکلاتی که دارند و من هم آن را تأیید می‌کنم به سفر می‌روند یعنی یک حال خوبی در مردم وجود دارد. یک حداقل امکانی برای آنان فراهم است که به سفر می‌روند.

ضرغامی تأکید کرد: بعضی از دستگاه مانند مرکز پژوهش‌های مجلس بر اساس آمار و اطلاعات نادرست گزارشی منتشر کردند که سفر از سبد خانوار حذف‌شده است. حتماً این نادرست است و این چیزی است که دشمن می‌خواهد. اگر شما آمار امسال را بررسی کنید آمار سفر گردشگران خارجی نیز افزایش پیداکرده است.

وی گفت: البته موضوع ایران هراسی بسیار شدید است. یعنی بعد از اتفاقاتی که در منطقه افتاد خیلی از کشورها به گردشگران هشدار می‌دهند به ایران نروید. ما در این زمینه هم در حال پیگیری و برخورد هستیم. ولی آخرین آمار ما حاکی از رشد قابل‌توجهی است و این نشان می‌دهد که دولت در انجام وظایف خود موفق نشان داده است.

ضرغامی  گفت: ۲۷ دستگاه تلاش می‌کنند بنزین یارانه‌ای و امکانات اقامتی فراهم شود. وزارت راه در فراهم آوردن امکانات جاده‌ای با همه مشکلاتی که دارد زحمت‌کشیده و آن را فراهم کرده اورژانس و دستگاه‌های مختلف تلاش کردند. اقامت ۶۳ میلیون نفر در هتل و اقامتگاه رسمی رقم خیلی بالایی است.

خدمات موزه‌های ما کمتر از لوور نیست

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص خدمات ضعیف در موزه‌های کشور در قیاس با موزه‌های بزرگ دنیا هم گفت: از من در مورد قیمت بلیت‌ها سؤال شده بود و من گفتم رقم ۳۰ هزار تومان که سال‌ها تغییر نکرده بود، رقمی بسیار پایین و از همه دنیا ارزان‌تر است. حتی من گفتم که نمی‌خواهیم خودمان را با موزه لوور مقایسه کنیم که ۲۲ یورو و معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: خدمات خاصی در موزه لوور داده نمی‌شود و تقریباً همه موزه‌ها شبیه هم هستند و ما کارشناسان خیلی خوبی داری که اطلاعات خیلی خوبی در موزه‌ها به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

ضرغامی وزارتخانه تحت مدیریتش را درزمینهٔ حجاب و عفاف نیز دستگاه برتر در حوزه عفاف و حجاب معرفی کرد.

منبع: قدس آنلاین آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده