Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@13:55:18 GMT

دلفانی: آمده‌ایم تا مشکلات استقلال را حل کنیم

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۸۰۲۳

دلفانی: آمده‌ایم تا مشکلات استقلال را حل کنیم

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: از سنگینی وظیفه ای که بر عهده گرفته ام آگاهم و آمده ایم تا مشکلات این باشگاه بزرگ را حل کنیم.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، داریوش دلفانی به عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال منصوب شد.

وی سابقه عضویت در شورای سیاست‌گذاری ورزش استان اصفهان و استان کهکیلویه و بویراحمد را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ایشان سابقه مدیرعاملی باشگاه شاهین بوشهر، عضویت در هیات مدیره باشگاه فولاد و استقلال اهواز را در کارنامه خود دارد. از دیگر سوابق او می‌توان به مشاور اجرایی در فدراسیون جودو، معاونت اجرایی در باشگاه پیکان، ریاست کمیته فوتبال ناشنوایان فدراسیون فوتبال، مدیرعاملی یک هلدینگ صنایع غذایی و … اشاره داشت.

دلفانی در خصوص حضورش در هیات مدیره استقلال، به سایت رسمی این باشگاه گفت: بنده می‌دانم که وظیفه سنگینی بر روی دوشم قرار گرفته و ان‌شاءالله با تلاش گروهی مشکلات موجود را حل خواهیم کرد. تلاش ما رفع دغدغه‌های کادر فنی و بازیکنان است و امیدواریم بتوانیم با برداشتن موانع، تیم استقلال را آماده بازی‌های پیش روی به خصوص دربی جام حذفی کنیم تا مجموعه تیم استقلال با ذهنی متمرکز گام به میدان مسابقات بگذارد و در نهایت برنده بازی‌های پیش رو شود.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله همچنان شاهد بازی‌های زیبای استقلال با فرهاد مجیدی تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و جام‌های داخلی باشیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 هیات مدیره استقلال فوتبال باشگاه استقلال مشرق فرهاد مجیدی تیم استقلال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: از تاج می‌خواهم بازی‌های هفته‌های پایانی با VAR برگزار شود

مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

به گزارش ایسنا، علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره خبر منتشر شده مبنی بر اینکه داور مصاف استقلال و آلومینیوم بابت اعلام گل از سوی کمکش ناراحت بوده، اظهار کرد: من این خبر را شنیدم ولی این اتفاق باور نکردنی است. مگر می‌شود داور به کمک خود بگوید چرا گل را اعلام کرده‌ای؟ این دیگر اشتباه داوری و اتفاق نیست، این یک فاجعه است!

وی افزود: هفته گذشته در ورزشگاه آزادی گل سالم استقلال را نادیده می گیرند و این هفته هم شانس آوردیم کمک داور پرچم زد وگرنه این دو امتیاز هم مثل دو امتیاز بازی قبل از دست می دادیم.

خطیر ادامه داد: از  آقای مهدی تاج، رییس محترم فدراسیون فوتبال عاجزانه تقاضا می کنم به این موضوع ورود کند. اتفاقاتی در هفته های اخیر رخ داده که به شدت نگران کننده است. اتفاقات اخیر در بازی‌های لیگ برتر این نگرانی را تشدید می‌کند که در هفته های حساس پایانی هم شاهد تکرار و توالی اشتباهات داوری باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: بارها خواهان استفاده از تکنولوژی VAR شده‌ایم و الان هم اصرار به این قضیه داریم. از رییس محترم فدراسیون فوتبال می خواهیم برای هفته های پایانی از تکنولوژی کمک داور ویدیویی برای بازی های تیم های مدعی قهرمانی استفاده شود. در هفته بیست و پنجم، استقلال در تبریز با تراکتور و پرسپولیس در تهران با سپاهان بازی دارد و با توجه به شرایط جدول، اهمیت این دو بازی از شهرآورد پایتخت کمتر نیست. 

علی خطیر تاکید کرد: هیچ تیمی به اندازه استقلال از ابتدای فصل قانون را رعایت نکرده است و در بیانیه دادن و مصاحبه در خصوص داوری هم ما هیچ زمانی شروع کننده نبودیم. انصاف نیست هم به قانون احترام بگذاریم و هم قانون از ما حمایت نکند.

علی خطیر گفت: از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و سایر مسئولان سازمان لیگ می‌خواهم در چیدمان داوران دقت کنند. من خیلی حرفه ای از کمیته داوران می خواهم در چیدمان داری دقت کنند. قطعا خود کمیته داوران و مردم روند قضاوت ها را می بینند و نیازی نیست که جریان سازی صورت بگیرد. امیدوارم به این موضوع در این هفته‌های پایانی دقت شود. 

وی تاکید کرد: استقلال صدر نشین لیگ است و ما نیازی نداریم که داوران به سود تیم ما سوت بزنند ولی خواسته ما این است که داورانی که در مورد آنها هر گونه شائبه، عقبه و حتی شایعه وجود دارد برای بازی های تیم های بالای جدول انتخاب نشوند. فکر نمی کنم این خواسته غیر منطقی باشد.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: همان گونه که هرگز یک داور قائمشهری حتی اگر داور بین المللی باشد، برای نساجی سوت نمی زند و یا داور تبریزی برای قضاوت بازی تراکتور انتخاب نمی شود، داوری که عقبه خوبی ندارد یا در گذشته شائبه رنگی بودن داشته، نباید برای تیم های دیگر  یا حتی برای استقلال قضاوت کند.

وی تاکید کرد: تحقیق درباره این گرایش ها و بررسی صحت سنجی علایق رنگی و کسانی که اشتباهات تاثیر گذار داشته اند  اصلا کار سختی نیست و در لیگ های معتبر کشورهای اروپایی نظیر انگلیس، اسپانیا و ایتالیا همین کار انجام می شود و خیلی شفاف درباره گذشته داوران و تمایلات فوتبالی آنها تحقیق می شود. 

خطیر در پایان گفت: من خیلی کلی صحبت کردم و به جزییات ورود نکردم اما از ریاست محترم فدراسیون می خواهم همانطور که ابتدای فصل خیلی شفاف به ضعف داوری و لزوم تقویت این کمیته اشاره کرد، حالا در هفته های پایانی روی روند انتخاب داوران ورود داشته باشند. شک ندارم با انتخاب داوران کم اشتباه و نفرات واجد شرایط استقلال می تواند به شایستگی خود در لیگ ادامه بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد
  • خطیر: از تاج می‌خواهم بازی‌های هفته‌های پایانی با VAR برگزار شود
  • حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
  • مهدی تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم
  • کناره‌گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال
  • کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هیات مدیره استقلال!