Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام عباس نصیری فرد دبیر اجرایی کنگره آیت‌الله شاهرودی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود افزود: این همایش پنجشنبه ۱۷ تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با برگزاری برنامه‌های متنوع و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در شاهرود برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آیین نکوداشت این عالم برجسته شیعه در قالب همایش ملی و کنگره اصلی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مرحله نخست این یادبود در شاهرود زادگاه ایشان، مرحله دوم در شهر مشهد و مرحله سوم در شهر قم برگزار خواهد شد.

نصیری فرد با اشاره به اینکه دعوت نامه‌هایی به امضای آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و رییس کنگره برای مدعوین ارسال شده است، اظهار داشت: نامه‌ای به امضای بزرگان و علمای شاهرود، نمایندگان مجلس خبرگان و برخی بزرگان حوزه علمیه قم برای دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده تا برای این کنگره پیامی داشته باشند.

او با بیان اینکه ابعاد شخصیتی آیت الله حسینی شاهرودی آن قدر گسترده است که برگزاری یادواره‌های بزرگ زیبنده شخصیت ایشان است، ابراز داشت: گروه چهار نفره‌ای از بهترین محققان حوزه علمیه قم مدت هشت ماه به طور شبانه روز تألیفات و آثار این عالم برجسته را جمع آوری کردند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همایش ملی حوزه علمیه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد

معاون امور استان‌ها کنگره شهدای غریب در اسارت از تدوین شیوه‌نامه این کنگره خبر داد و گفت: ۱۰۸۰ شهید غریب در کشور شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی هوشیار امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در ستاد کنگره شهدای غریب در اسارت خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی در برگزاری کنگره استانی شهدای غریب آمادگی داشته و این مراسم تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: از تعداد ۱۷۰۰ اسم که احتمال شهادت آن‌ها در اسارت وجود داشت، ۱۰۸۰ شهید غریب اسارت در کشور شناسایی و ثبت شده‌اند.

معاون امور استان‌های کنگره یادواره شهدای غریب کشور با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: این کنگره با دستور مستقیم رئیس جمهور آغاز شده است لذا بنا داریم کنگره‌ای در حد اجلاسیه در تهران را برگزار کنیم و در استان‌ها هم یادواره استانی تعریف شده است.

هوشیار از تهیه شیوه نامه مدون و خاص برای برگزاری یادواره یاد کرد و گفت: این کنگره دو سالانه است و شناسایی این شهدا و معرفی به جامعه حتی در سطوح بین المللی هدف و رسالت اصلی ماست.

وی گفت: ۲۱ پیشنهاد در شیوه نامه اجرایی درج شده است که بر اساس اقتضائات استان‌ها می‌تواند این بندها کاهش یا افزایش پیدا کند.

معاون امور استان‌های کنگره یادواره شهدای غریب کشور افزود: چاپ کتاب شهدای غریب از هر استان نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 746961

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد