Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صمد نیکخواه بهرامی پس از اینکه به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو انتخاب شد، بیان کرد: افتخار پرچمداری کاروان ایران در المپیک توکیو را به من دادند و از همه نفراتی که این تصمیم را گرفته اند و کسانی که کمک کردند تا به اینجا برسم، تشکر می کنم. امیدوارم که بتوانم نماینده شایسته‌ای باشم و این پرچمی که من افتخارش را دارم که آن را در افتتاحیه المپیک حمل کنم، تمام ورزشکاران ما بتوانند در رقابت های خود در طول بازی های المپیک به اهتزاز در بیاورند و مدال‌های رنگارنگی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: از مردم ایران می‌خواهم با دعای خیر خود کاروان ایران را بدرقه کنند. با توجه به شرایط خاصی که این دوره از بازی‌های المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا دارد، امیدوارم بتوانیم نماینده های شایسته‌ای باشیم و شادی و سرزندگی را به خانه‌های مردم بیاوریم از این رو از مردم می‌خواهم که انرژی مثبت خود را به سمت ما روانه کنند و ما را از دعای خود محروم نکنند.

کاپیتان ملی بسکتبال در پایان گفت: اینکه به عنوان پرچمدار انتخاب شدم بزرگترین افتخار دوران ورزشی ام را به دست آوردم و امیدوارم فرزند خلفی برای ایران باشم. از مردم باز هم خواهش می کنم که ما را از دعای خیر خود محروم نکنند.

بیشتر بخوانید: ایران در لیگ ملت‌های والیبال دوازدهم شد!

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صمد نیکخواه بهرامی المپیک بسکتبال المپیک بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی کاروان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ اسرائیل به ایران ضعیف بود | نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم

به گزارش همشهری آنلاین، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در توئیتی در پاسخ به منتقدانش نوشت که همچنان معتقد است، اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران ضعیف بود. او نوشت: «نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم».

بن گویر در روز حمله ادعایی اسرائیل به اصفهان، با انتقاد از ناچیز بودن این حمله، در صفحه شحصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «مسخره است». این توئیت بن گویر با انتقادات شدید محافل داخلی اسرائیل مواجه شد.
بن گویر امروز در پاسخ به منتقدانش نوشت: «بر خلاف ادعای رسانه‌ها، اظهارات من تشویق ایرانی‌ها نبود، آن‌ها برای اینکه بدانند در کشورشان چه می‌گذرد به من نیازی ندارند».

او افزود: «آخرین چیزی که اسرائیل به آن نیاز دارد این است که پرتاب موشک از ایران با واکنش‌های ضعیفی مواجه شود، همانطور که سال‌ها پیش علیه حماس انجام دادند و [واکنش ضعیفی نشان داده شد]. پرتاب موشک از سوی ایران باید با واکنش قوی مواجه شود تا چنین وضعیتی تکرار نشود».

بن گویر در ادامه نوشت: «طی دو روز گذشته رسانه‌ها به خاطر توئیت روز جمعه، یک لحظه حملات علیه من را متوقف نکرده‌اند، من نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم».

او در ادامه نوشت که مقامات اسرائیلی و کارشناسان امنیتی این رژیم سال‌ها به دروغ گفته‌اند که حماس تضعیف شده و اسرائیل حملات ویرانگری علیه این گروه انجام داده است، اما حمله 7 اکتبر نشان داد که حماس تضعیف نشده بود.

بن گویر افزود: «من به گفتن این حقیقت ادامه می‌دهم حتی اگر همیشه خوشایند برخی نباشد و با پیام‌های جو بایدن و مهندسان افکار عمومی همخوانی نداشته باشد».

اذعان بن گویر بر ناچیز بودن حمله ادعایی اسرائیل به اصفهان، موجب خشم محافل صهیونیستی شده است و این در حالی است که ارتش سایبری این رژیم تلاش زیادی برای دستاوردسازی در فضای مجازی انجام می‌دهند.

در این راستا «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی روز جمعه با انتشار پست جدیدی در حساب خود در پلتفرم ایکس نوشت: «هیچ‌گاه وزیری در کابینه تا این اندازه به امنیت اسرائیل و وجهه بین‌المللی آن آسیب وارد نکرده است».

لاپید نوشته بود که «بن گویر با یک کلمه اسرائیل را مضحکه دنیا کرد».

کد خبر 846104 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • خنده های جالب تحلیلگر آمریکایی در واکنش به اینکه مردم ایران به رضاپهلوی و بمباران ایران توسط اسرائیل علاقمند هستند + فیلم
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
  • سهمیه های ایران در المپیک سی تایی شد
  • پاسخ اسرائیل به ایران ضعیف بود | نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم
  • واکنش سرمربی تیم ملی به شکست تیلور