Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در این بازدید گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان یک صنعت پیشران ثابت کرده که کارهای بزرگی با اتکاء به جوانان می توان انجام داد و این شرکت با مدیریت درست در مسیر توسعه و افزایش تولید، گام های خوبی برداشته است. 

وی افزود: بانک اقتصاد نوین به عنوان یک شریک تجاری این مجتمع عظیم صنعتی در سالی که باید به رونق تولید کمک کرد، همکاری لازم در تامین ارزی و ریالی پروژه های این شرکت خواهد داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بگلوری اظهار داشت: با تلاش و همتی که در ذوب آهن اصفهان مشاهده می شود، آن ها می توانند پروژه ها را طبق بر نامه زمان بندی شده انجام دهند که در نهایت منجر به صادرات بیشتر و اشتغال زایی مناسب تر می شود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز با اشاره به این که فصل جدید ارتباط این شرکت با بانک اقتصاد نوین از سه سال گذشته آغاز شده است، گفت: امروز به نقطه مطلوبی در ارتباط و تعامل بین این دوسازمان رسیده ایم که می تواند به لحاظ سرعت عمل در ارائه خدمات و درک دست از نیازهای یک تولید کننده، الگویی برای سایر بانک ها باشد .

وی افزود: یکی از زمینه های همکاری ، بازسازی و نوسازی باتری شماره ۲ کک سازی ذوب آهن اصفهان است که نقش زیادی در کاهش هزینه های تمام شده و اقتصادی تر شدن تولید این شرکت دارد و هم نقش موثری در کاهش آلایندگی، کاهش واردات و وابستگی ارزی دارد.

یزدی زاده اظهار داشت: از دیگر ویژگی های این باتری که بانک اقتصاد نوین ، در تامین سرمایه آن همکاری می کند، این است که با تکیه و توان متخصصین ذوب آهنی ساخته می شود و از تجربه ای که در ریومپینگ باتری شماره یک داشتیم استفاده می کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن گفت: با توجه به ساخت کامل باتری شماره یک و درب های فکلسیبل باتری شماره ۳ توسط متخصصین ذوب آهنی، در ساخت باتری شماره ۲ از این تجربیات استفاده می شود و ذوب آهن قادر به ساخت باتری کک سازی در دیگر صنایع کشور و یا حتی کشورهای دیگر نیز می باشد .

وی با اشاره به نقش مهم باتری ۲ در تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه ذوب آهن، افزود: خوشبختانه زیر ساخت های باتری شماره ۲ فراهم است و برآورد سرمایه مورد نیاز آن نیز هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است . امیدواریم با ساخت این باتری ، تولید کک ذوب آهن ۵۵۰ هزار تن افزایش یابد و مجموع تولید کک این شرکت به یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن برسد که کل نیاز این مجتمع عظیم صنعتی را برای تولید ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فراهم خواهد کرد.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد که علاوه بر این پروژه، در خصوص تامین سنگ آهن و گندله نیز با بانک اقتصاد نوین توافق های خوبی صورت بگیرد و ذوب آهن از حمایت ها و پشتیبانی های این بانک بیشتر بهره مند گردد.

پربیننده ترین زمان فروش مجدد فیدلیتی اعلام شد صندوق‌ درآمد ثابت؛ کم ریسک ترین گزینه های سرمایه گذاری در بورس اتوبوس آتروس ایران خودرو چهار ستاره شد انجام اولین عمل جراحی از راه دور ایران بر بستر همراه اول ثبت اولین شرکت پروژه محور بازار سرمایه در حوزه معدن و صنایع معدنی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان بانک اقتصاد نوین بانک اقتصاد نوین ذوب آهن اصفهان باتری شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران در دیدار با استاندار قم با اشاره به اینکه این بانک در یک سال گذشته مبلغی بالغ بر ۵۰ همت تسهیلات قرض الحسنه در کل کشور پرداخت کرده گفت: در حال حاضر مجموعه بانک ملی در چند پروژه سرمایه‌گذاری در استان قم مشارکت می‌کند.

وی همچنین در این دیدار گفت: تلاش می‌کنند تا میزان تسهیلات قرض الحسنه و تسهیلات خرد در سطح استان قم را افزایش دهند.

سیدمحمدآقامیری استاندار قم با تاکید بر اینکه لازم است مبلع و تعداد ارائه تسهیلات قرض الحسنه در استان قم افزایش یابد گفت: در شش ماه گذشته با بیش از ۳هزار نفر از مردم استان قم در قالب ملاقات مردمی دیدار داشته که بیش از ۱۹۰۰ نفر آنها خواستار تسهیلات بودند.

وی همچنین از مدیرعامل بانک ملی ایران خواست تا شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود را به قم معرفی کند تا در این استان اقدام به سرمایه‌گذاری‌هایی با رقم‌های بالا انجام دهند چرا که این اقدام باعث می‌شود نرخ ۸ درصدی بیکاری در قم تعدیل شود.

آقامیری وجود تعداد زیاد اتباع در قم را یکی از عوامل بالا رفتن نرخ بیکاری در استان قم دانست و گفت: در صورتی که شرکت سرمایه گذاری از سوی بانک ملی در قم معرفی شود این قول را می‌دهیم تا مجوز فعالیت‌های آنها را در کمترین زمان ممکن اخذ کنیم.

همچنین تسریع در بهره‌برداری و تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی یکی از مباحث مطرح شده در این دیدار بود که با پیگیری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و همچنین استاندار مقرر شد موافقت و تاییدیه از آقای فرزین رئیس کل بانک مرکزی ایران گرفته شود و در سرمایه‌گذاری و تکمیل این پروژه مشارکت کند.

عملیات اجرایی طرح کمربندی کنار گذر غربی قم تهران و آزادراه قم _سلفچگان _ راهجرد_ اراک با نام سردار شهید سلیمانی که با هدف رفع گره ترافیکی ورودی شهر قم از مسیر آزادراه قم – تهران، جاده قدیم قم – تهران و محور قم سلفچگان از خرداد سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، با گذشت بیش از سه سال، هنوز پیشرفت چندانی نداشته است.

دیگر خبرها

  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید