Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، احمد خرم ، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: در حال حاضر حدود ۵۵۰ هزار مهندس ساختمان عضو نظام مهندس هستند و بهره گیری از ظرفیت این نیرو‌های متخصص و کارآمد می‌تواند روند کیفی ساخت و ساز‌ها را در کشور تقویت نماید.

اوافزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد این مهندسان بدون مسکن اند و حدود ۶۰ درصد آنان نیز یا بیکارند یا در شغل‌های غیرمرتبط فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به اجرایی شدن بخش ۲۲ مقررات ملی ساختمان از اول تیر در تهران و به تدریج در استان‌ها گفت : با اجرایی شدن این بخش، ۱۸۰ صنعت وابسته به ساختمان رونق می‌گیرند و زمینه‌ی نقش آفرینی هرچه بیشتر مهندسان در روند ساخت و ساز‌ها فراهم‌تر می‌شود.

احمد خرم در ادامه از راه اندازی سامانه‌ی معرفی کارگران ماهر و استادکاران حرفه ایی در کشور خبر داد و تصریح کرد: این سامانه می‌تواند نقش بسیار موثری در ارتقاء کیفی ساخت و ساز‌ها و رقابت در امر مهارت پروری استادکاران ایفا نماید.

 

 

انتهای پیام / م.ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظام مهندسی مسکن ساخت و ساز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان

ایسنا/اردبیل  شهردار پارس آباد از ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد با موافقت وزیر کشور  خبر داد.

شاپور کریمی، ۸ فروردین در حاشیه بازدید از پروژه های سطح شهر گفت: با موافقت وزیر کشور درجه شهرداری پارس آباد از درجه۸ به درجه ۹ ارتقاء یافت.

شهردار پارس آباد افزود: شهرداری‌های کشور بر اساس جمعیت، درآمد بودجه سالانه شهرداری، امکانات، قابلیت و توانایی‌های خدماتی و عمرانی در توسعه شهری و موقعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بین یک تا ۱۲ درجه‌بندی می‌شود و این درجه‌بندی ملاک عمل شهرداری برای تعیین نمودار سازمانی، پست‌های اداری، تعداد معاونت‌ها، سازمان‌ها، حدنصاب معاملاتی، شرایط احراز سمت شهردار و دریافت اعتبارات ملی قرارمی‌گیرد.

وی، انضباط مالی، میزان تحقق بودجه مصوب، کمیت و کیفیت اقدامات عمرانی و خدماتی و میزان رضایتمندی عمومی را از اصلی ترین شاخص های تعیین درجه شهرداری بیان کرد.

شهردار پارش آباد اضافه کرد: ارتقای درجه شهرداری حرکتی ارزشمند و اتفاقی مبارک برای شهر، شهروندان، مجموعه شهرداری  است و با ارتقای نمودار سازمانی جدید شهرداری ، شهروندان شاهد ارائه خدمات مطلوب ‌تر عمرانی و شهری از سوی شهرداری خواهند بود.

کریمی در پایان از همکاری و پیگیری‌های استاندار اردبیل، معاونت هماهنگی امورعمرانی و امور شهری استانداری، فرماندار،  رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دیگر مدیران و مسئولان استانی، شهرستانی و شهرداری در راستای ارتقای درجه شهرداری پارس آباد تقدیر کرد.

پارس‌آباد مغان در ۲۴۰ کیلومتری اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد، این شهرستان رتبه اول مهاجرت استان اردبیل را به خود اختصاص داده و از لحاظ جمعیتی و نرخ رشد جمعیت همچنان بعد از مرکز استان در رتبه دوم قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم روستای شیخ عبود بیضا در ساخت حوزه رزمی
  • هرگونه مماشات با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد
  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • گرامیداشت ثبت ملی سیاه دوزی و مهارت ساخت لعبتک، درمنطقه سیستان
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • وضعیت آلودگی هوای خوزستان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت
  • ۹۵۰ مورد سرکشی و بازدید نظارتی از آثار تاریخی و فرهنگی مینودشت
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین