Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عیسی کلانتری ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت دو خبرنگار جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در حوالی شهر نقده اظهار کرد: هر دو خبرنگارِ جان‌باخته از خبرنگاران خوب و متخصص در این زمینه بودند که برای رسانه خود و محیط زیست مثمر ثمر بودند.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌های صورت‌گرفته، این اتوبوس متعلق به کارخانه سیمان و پرسنل این کارخانه بوده است، اما اگر هر قصور و تخلفی در این زمینه صورت گرفته باشد با خاطیان برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: در حال حاضر در ارومیه هستم و به بیمارستانی رفتم که خبرنگاران در آنجا بستری هستند تا از نزدیک پیگیر وضعیت آن‌ها باشم.

بر اساس این گزارش، بر اساس این گزارش، عصر چهارشنبه (۲ تیر) در حادثه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، تعدادی مصدوم شدند و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این حادثه جان باختند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 سازمان حفاظت محیط زیست واژگونی اتوبوس اتوبوس خبرنگاران شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقا ۴۵ کشته بر جای گذاشت

اداره حمل و نقل آفریقای جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسافران این اتوبوس زائرانی بودند که از گابورون (پایتخت کشور بوتسوانا در همسایگی آفریقای جنوبی) در حال رفتن به کلیسایی در استان لیمپوپو در آفریقای جنوبی بودند.

به نقل از سی ان ان، سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی ۴۵ کشته بر جای گذاشت.

بر اساس بیانیه اداره حمل و نقل آفریقای جنوبی، تنها بازمانده این حادثه یک دختر هشت ساله است که با هواپیما به بیمارستان منتقل شده است.

این بیانیه می‌افزاید: بر اساس گزارش‌ها، راننده کنترل خود را از دست داده و اتوبوس بر روی سطح سنگی در حدود ۵۰ متری زیر پل سقوط کرده و آتش گرفته است.

سیندیسیوه چیکونگا وزیر حمل و نقل آفریقای جنوبی نیز با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های آسیب‌دیده در این حادثه، در بیانیه‌ای گفت: ما همچنان به رانندگی مسئولانه همراه با هوشیاری بیشتر توصیه می‌کنیم.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کشته شدن ۴۵ مسافر اتوبوس در حادثه سقوط به دره
  • سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقا ۴۵ کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم در حادثه برخورد پژو ۴۰۵ و تیبا در ماهان
  • مرگ ۲ پسر جوان بر اثر واژگونی خودرو در کازرون
  • ۷ مصدوم در واژگونی دو دستگاه خودروی سواری در محور تکاب -شاهین دژ
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • ۵ کشته بر اثر واژگونی اتوبوس در آلمان
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره فوت دکتر پرستو بخشی/ با خاطیان و مقصران برخورد می‌شود
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره خودکشی دکتر پرستو بخشی/با خاطیان و مقصران برخورد می‌شود