Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:12:28 GMT

اسپانیا قاطع‌ترین پیروزی تاریخ یورو را ثبت کرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۸۲۴۹

تیم ملی فوتبال اسپانیا توانست قاطع ترین برد تاریخ یورو را برابر اسلواکی ثبت کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰، از گروه E، تیم ملی فوتبال اسپانیا از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف اسلواکی رفت و در نهایت توانست این تیم را ۵ بر صفر شکست دهد.

این قاطع ترین برد در تاریخ یورو محسوب می شود. البته سوئد نیز در یورو ۲۰۰۴ توانسته بود با همین نتیجه بلغارستان را شکست دهد تا این دیدار  به طور مشترک، قاطع ترین برد در تاریخ یورو لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ برابر تیم ملی فوتبال کرواسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اسپانیا یورو ۲۰۲۰ تاریخ یورو قاطع ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • «نفرین شاه باستانی ایران»؛ مهمترین یادگار تاریخ
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!