Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن استقلال به احتمال فراوان در دربی حساس جام حذفی مقابل پرسپولیس حضور نخواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال و پرسپولیس در حالی باید در دربی جام حذفی به مصاف هم بروند که آبی ها این روزها شرایط مناسبی ندارند و اختلافات زیادی درون این باشگاه دیده می‌شود. موضوعی که باعث شده تا بازنگشتن دیاباته به ایران کاملا به حاشیه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجمی که تنها یک هفته دیگر با استقلال قرارداد دارد و در صحبت های اخیر خصوصی اش با برخی از بازیکنان استقلال اعلام کرده این باشگاه به طور کامل او را فراموش کرده است.

با این حساب دیایاته احتمالا به ایران باز نخواهد گشت تا از همین حالا اولین غایب بزرگ استقلال در دربی حذفی باشد. اما دیگر بازیکنی که احتمالا به زودی به سرنوشت دیاباته دچار خواهد شد هروویه میلیچ است. بازیکنی که مددی اعلام کرده به هیچ عنوان زیر بار تمدید قرارداد او با این شرایط نخواهد رفت. میلیچ که مشخص نیست مصدومیت او به چه شکلی اتفاق افتاده در بازی برابر گل گهر هم حضور نخواهد داشت تا شرایط او پیچیده تر شود. بازیکنی که به نظر می‌رسد او هم با این شرایط در دربی به میدان نرود.مدافعی که احتمالا قید ادامه حضور در استقلال را خواهد زد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد

آفتاب‌‌نیوز :

با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می‌تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نبرد همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان