Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در بخش مردان با انجام ۱۲۰ مسابقه به پایان رسید و رده‌بندی نهایی این مرحله به همراه با ترکیب دیدارهای نیمه‌نهایی مسابقات مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، برزیل در پایان بازی‌های روز دوشنبه و لهستان در پایان دیدارهای روز سه‌شنبه صعود خود را به مرحله نیمه‌نهایی مسجل کرده بودند، ولی طی دیدارهای روز پایانی (چهارشنبه) علاوه بر تعیین رتبه نهایی خود در جدول، حریفان نیمه‌نهایی خود را نیز شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلوونی پدیده رقابت‌های امسال که نخستین حضورش را در این مسابقات تجربه می‌کند، چهارشنبه با غلبه بر بلغارستان راهی نیمه‌نهایی شد و پیروزی فرانسه در دیداری پنج‌سته مقابل لهستان نیز فرانسوی‌ها را به عنوان چهارمین تیم امسال به نیمه‌نهایی فرستاد. نتیجه‌ای که فرانسه از بازی مقابل لهستان گرفت، سبب شد حتی پیروزی قاطع 3 بر صفر روسیه مقابل برزیل هم نتواند قهرمان دو دوره گذشته لیگ ملت‌ها (روسیه) را به نیمه‌نهایی برساند. این تیم پس از تساوی در تعداد برد (11) و امتیاز (34) با اختلافی مویی در نسبت ست 1.85 به 1.86 رده چهارم را به فرانسه واگذار کرد و در جای پنجم ایستاد.

صربستان هم که در روز پایانی شانسی برای حضور در جمع چهار تیم برتر داشت، در بازی آخر خود اسیر برگشت فوق‌العاده کانادا شد و نتیجه را در ست پنجم واگذار کرد تا در رده ششم رقابت‌ها قرار بگیرد.

تیم ملی مردان ایران نیز که از ابتدا با صرف نظر از نتیجه و با هدف کسب آمادگی برای حضور شایسته در بازی‌های المپیک و شناخت ترکیب المپیکی‌اش پا به عرصه لیگ ملت‌ها گذاشته بود، طی 15 دیدار خود با میدان‌دادن به جوانان آتیه‌ساز و ترکیب‌بندی‌های متفاوتی از کنار هم قرار دادن بازیکنان جوان و باتجربه‌، مسیر تدارکاتی توکیو را در ریمینی پیمود و نهایتا با 5 برد و 10 باخت در رتبه دوازدهم جدول ایستاد.

نتیجه بازی‌های چهارشنبه
هلند (3) – استرالیا (0)
صربستان (2) – کانادا (3)
ژاپن (0) – آمریکا (3)
فرانسه (3) – لهستان (2)
ایران (1) – آرژانتین (3)
اسلوونی (3) – بلغارستان (0)
ایتالیا (3) – آلمان (2)
برزیل (0) – روسیه (3)

برنامه نیمه‌نهایی / شنبه
ساعت 14: برزیل – فرانسه
ساعت 17:30: لهستان – اسلوونی

لیگ ملت‌های والیبال| به آرژانتین هم "نه" نگفتیم!/ پایان تلخ ایران با 5 پیروزی و 10 شکست

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال والیبال ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد لیگ ملت های والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم طبیعت تهران در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان مقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به میدان رفت.

طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۵ مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری ۳ بر ۲ به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.

تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • صعود مهمدی به نیمه نهایی