Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@05:28:29 GMT

بنزما: هرگز نسبت به خودم تردید نداشتم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۸۹۶۷

بنزما: هرگز نسبت به خودم تردید نداشتم

کریم بنزما، ستاره گلزن تیم ملی فرانسه مدعی شد مهم صعود این تیم به دور بعدی یورو 2020 بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، طلسم ناکامی های کریم بنزما در ترکیب تیم ملی فرانسه بالاخره امشب شکست و او موفق شد بعد از سال ها دو بار دروازه پرتغال را باز کرده و مقدمات صعود فرانسه به دور حذفی یورو را فراهم کند. کریم بنزما در پایان این دیدار مدعی شد هرگز نسبت به عملکرد خودش تردیدی نداشته و حالا بعد از این درخشش احساس غرور می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کریم بنزما گفت: "احساسم بعد گلزنی برای فرانسه؟ بسیار خوشحالم و احساس غرور می کنم. همه منتظر بودند من موفق به گلزنی شوم و این باعث افزایش فشار روی من شده بود. اما من یک بازیکن فوتبال و یک فرد حرفه ای هستم و چنین فشارهایی به سود من بوده و باعث تقویتم می شود.

 

بعد از گلزنی حس بسیار خوبی داشتم و البته مهم این بود که موفق به کسب جواز صعود به دور بعدی مسابقات شدیم. من می خواستم در این دیدار دروازه حریف را باز کنم، زیرا می دانم که گلزنی در این رقابت ها بسیار مهم است. من هرگز نسبت به عملکرد خودم تردیدی نداشتم، اما به هر حال می دانستم که چه انتظاراتی از من در فرانسه وجود دارد. اما من موفق به گلزنی شدم و حالا قصد دارم شیرینی این گل را با دیگران نیز تقسیم بکنم."

کریم بنزما تیم ملی فرانسه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم بنزما تیم ملی فرانسه کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران: انتظار نداشتم این همه بازی برای تیمم انجام دهم

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا جهانبخش، یک‌شنبه هفته گذشته در دیدار مقابل آژاکس صدمین بازی رسمی خود را برای فاینورد انجام داد. جهانبخش در گفت‌وگو با رسانه رسمی فاینورد که مصاحبه آن در صفحه یوتیوب این باشگاه منتشر شده است، گفت: هفته بسیار خوبی بود. البته برای خودم، صدمین بازی را برای باشگاهم انجام دادم؛ و از طرفی یک بازی بسیار زیبا مقابل آژاکس داشتیم. از رسیدن به این افتخار لذت می‌برم. بلافاصله بعد از بازی در رختکن فضای بسیار خوبی حاکم شد. همه واقعاً خوشحال بودند. به خاطر این پیروزی یک مهمانی کوچک گرفتیم و به شادی پرداختیم. دوشنبه تعطیل بودیم و روز سه‌شنبه همه با لبخند وارد باشگاه شدند.

فاینورد در دیدار این هفته در لیگ هلند با نتیجه پرگل ۶ بر صفر آژاکس را در هم کوبید و جهانبخش که در این مسابقه روی نیمکت قرار داشت در دقیقه ۷۷ وارد زمین شد و به این ترتیب، صدمین بازی رسمی‌اش با پیراهن فاینورد را تجربه کرد. او توانست دروازه حریف را نیز باز کند ولی گلش مردود اعلام شد و به همین خاطر بازی با همان شش گل به سود فاینورد به پایان رسید.

این بازیکن ایرانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز افزود: توضیح این که چقدر رسیدن به این رکورد مهم است و چقدر خوشحالم، کمی دشوار است. وقتی به اینجا آمدم هرگز انتظار نداشتم این همه بازی برای فاینورد انجام دهم. چه روز و چه لحظه باشکوهی بود که به رکورد صدمین بازی برای تیمم رسیدم.

جهانبخش و آرنه اسلات (سرمربی فعلی فاینورد) از زمان حضورشان در آلکمار همدیگر را می‌شناختند. او درباره حضورش در فاینورد گفت: آرنه اسلات من را می‌شناخت و از من خواست که به فاینورد بیایم. وقتی پیشنهاد فاینورد به دستم رسید زیاد فکر نکرده‌ام. من رابطه خوبی با او دارم و شناخت خوبی از هم داشتیم. آمدنم به این‌جا خیلی خوب بود. من در سه سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را در تیم تجربه کردم. فینال لیگ کنفرانس، قهرمانی پارسال خیلی لحظات ویژه‌ای بودند. امسال هنوز جام حذفی را داریم و می‌توانیم در این رقابت‌ها به قهرمانی برسیم.

جهانبخش از تابستان ۲۰۲۱ با فاینورد قرارداد دارد و در این فصل عمدتا به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیمش حضور داشت. این مهاجم فصل گذشته در سالی که فاینورد قهرمان هلند شد، ۲۸ بازی انجام داد و قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد و باید دید سران تیم فاینورد تصمیم به امضای قرارداد جدید با او خواهند گرفت یا این بازیکن به سمت درهای خروج خواهد رفت؟

کد خبر 843806 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا جهانبخش

دیگر خبرها

  • شمس لنگرودی: هرگز تصور نمی‌کردم روزی بازیگر تئاتر شوم!
  • هرگز تصور نمی‌کردم روزی بازیگر تئاتر شوم!
  • تمسخر برادر عبدالرزاق حمدالله توسط برادر بنزما!
  • تقلب آرتتا از روی دست کلوپ / پپ هرگز تعارف قهرمانی را پس نمی‌زند!
  • کینگزلی کومان برای اولین‌بار در دوران حرفه‌ای خود موفق به قهرمانی در لیگ نشد
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس
  • معرفی ۱۰ پنالتی‌زن برتر دنیای فوتبال؛ مسی در تعقیب رونالدو
  • قاتل: از زندگی متنفر بودم، زن و دو پسرم را کشتم
  • کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران: انتظار نداشتم این همه بازی برای تیمم انجام دهم
  • جهانبخش: انتظار نداشتم این همه بازی برای فاینورد انجام دهم