Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «بچه تان مبارک» به قلم فرشته یزدان پناه در دو قالب کاغذی و الکترونیک در نشرصاد منتشر شد. این اثر زندگی آدم‌هایی روایت می‌کند که نمی‌خواهند بچه دار شوند و خانواده‌هایی که به فرزند آوری علاقه‌ای ندارند.
شخصیت اصلی کتاب زنی به نام «حوریه» است که پس از تولد فرزندش با فراز و نشیب‌هایی مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریای مواج شور و هیجان مادرشدنش به یکباره آرام و راکد می‌شود.

بیشتربخوانید

چگونگی دیوان سالاری در ایران را در «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» بخوانید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«حوریه باردار است، با همه شور و هیجانه مادرانه در انتظار، رویاهایش را میبافد و آینده بچه اش را تجسم می‌کند، اما بعد از به دنیا آمدن نوزاد، رود پرخروش احساساتش بجای رسیدن به دریایی مواج و پر تلالو به باتلاقی راکد و خاموش رسید که همه شور و هیجانش در آن فرو رفته. حوریه گره خورده در داستان آدم‌هایی که بچه می‌خواهند، آدم‌هایی که بچه نمی‌خواهند و آدم‌هایی که بچه شان را از دست می‌دهند. بچه تان مبارک داستان این آدم هاست، و داستان زنی که بچه گی اش را نمی‌خواست.»

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب آدم هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 847114 برچسب‌ها خبر مهم سهام عدالت سهام بانک‌ها سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر