Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با بیان اینکه ۴۳۸ بیمار حاد تنفسی و ۲۵۸ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند گفت: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با فوت هشت مورد جدید شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یکهزار و ۴۹۴ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان افزود: از آنجایی که کشف راه‌های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت‌زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس بر اساس یافته‌های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می‌شود ضروریست شهروندان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: تمامی موارد مثبت کرونا در سیستان و بلوچستان از نوع جهش یافته انگلیسی است.

هاشمی از وضع فوق بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: شهرهای زاهدان، چابهار، ایرانشهر، بمپور، دشتیاری و نیکشهر به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت قرمز کرونا و سه شهر زابل، خاش و تفتان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بیماران کرونایی دانشگاه علوم پزشکی کرونا در سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجنددر سال ۱۴۰۳ با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مهدی پارسی از ساخت 25 کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجند در سال 1403 با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از 25 کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.

وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود 35 میلیارد تومان نیاز است که این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده سالجاری در این محور مهم استان باید بیش از 200 پل و آبرو در مسیر ساخته شود چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه بنا بر ضرورت در سنوات گذشته نیز احداث این پل ها با تعداد کمتر یا بیشتر در دستور کار قرار داشت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در چهار سال اخیر 53 کیلومتر بزرگراه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در محور زاهدان- بیرجند به بهره برداری رسیده و همچنان سه کارگاه با ایجاد اشتغال برای 350 نفر در حال انجام تعهدات سال جاری این اداره‌کل در این مسیر هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا