Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه روز جمعه باید در شهر رفسنجان به مصاف هم بروند تا یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر به انجام برسد.

دیدار رفت این ۲ تیم در ورزشگاه ازادی با تک گل سید جلال حسینی در دقیقه ۵۱ با برتری پرسپولیس به اتمام رسید. شاگردان یحیی گل‌محمدی حالا برای سومین بار در این فصل به استان کرمان می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در ۲ سفر قبلی به ۲ برد پرگل دست پیدا کردند.

ابتدا در هفته دهم بود که تیم پایتخت‌نشین به سیرجان رفت و موفق شد با نتیجه باورنکردنی پنج بر صفر از سد گل‌گهر بگذرد و تیم امیر قلعهنویی را در هم بکوبد. احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی شیری، احمد زنده‌روح(گل به خودی) و سیامک نعمتی گلزنان آن دیدار بودند.

سپس تیم یحیی برای برگزاری بازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به کرمان رفت تا به مصاف تیم دسته دومی مس نوین برود. این بازی هم با برتری سه بر صفر نماینده تهران به اتمام رسید. کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه(۲) گلزنان این دیدار بودند.

حالا بار دیگر شاهد جدال پرسپولیس و یک تیم از استان کرمان هستیم و باید دید تیم محمد ربیعی توانایی مقابله با مدعی جدی قهرمانی را دارد یا خیر. مس در ۹ هفته اخیر اصلا وضعیت خوبی نداشته و تنها به یک برد رسیده است. آنها به جز پیروزی مقابل سایپا در هشت دیدار دیگر پنج باخت و سه تساوی را از سر گذرانده‌اند و سه مسابقه اخیر نیز منجر به شکست نماینده سیرجان شده است. باید دید بازهم این روند نا امیدکننده ادامه خواهد داشت یا مس به خودش می‌آید و پس از متوقف کردن استقلال، دیگر تیم پرهوادار تهران را هم در خانه‌اش زمین‌گیر و متوقف می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد ربیعی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال محمد ربیعی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

طرفداری| مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!